ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۲
حتی اگر ماهی یا سالی یک نفر هم از پل عابر پیاده استفاده کند همین بهترین دلیل برای حفظ و نگهداری آن پل است، چرا که ارزش جان آن یک نفر بسیار بیشتر از چند تن آن قراضه است!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
اوه. هشتاد میلیون آدم داریم. چیزی که کم داریم پوله عزیز که این آهن قراضه ها به ما میدن.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۲
سالمندان چگونه از پلهای شیبدار بالا برن آقای شهردار؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
خب نرن. کی مجبورشون کرده. والله.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۲
بی کفایت ها
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۲
اون ده نفری که روزانه از پلها استفاده کردند باید چکار کنند؟ پیشنهاد می کنم اگر بخاطر جمع آوری پلها منبعد عابری در آن محدوده تصادف کرد ...مدعی العموم ... شهرداری را مورد پیگرد قانونی قرار دهد و حتی هم اکنون بدلیل پیشگیری از جرم نیز می توانند اقدام نماید. شاید این نیز از وظایف مدعی العموم باشد. نمی دانم !
غریب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۲
پل عابر پیاده یکی از بدترین طرح ها است.
۱- نماد ترجیح خودرو به آدم است. مگر فضای شهر ارث پدر مالکان خودرو است؟ طرح بهتر احداث زیر گذر و جا به جایی ماشین به جای فرد است.
۲- یک راه حل ارزان موقت است. ارتفاع ماشین هایی که رد می شود را محدود کی کند و زیبایی شهر را از بین می برد و در آینده مشکل ترافیکی درست می کند.
۳- طرح بهتر احداث تونل باکسی زیر زمین برای عابران است. به جای اینکه عابر را هشت متر بالا ببرید، با چند پله و دو متر اختلاف ارتفاع از زیر جاده عابر را می شود رد کرد.
۴- تنها مزیت آن ایجاد محلی برای نصب بنر های رنگارنگ و تجمع متکدیان و دست فروشان است.
۵- همین که اکثریت مردم عبور از وسط خیابان را به پل عابرپیاده ترجیح می دهند نشان می دهد که طرح پل خیلی معقول نیست، فرهنگ سازی و زوری سازی و اجباری سازی دیگر چه قصه است؟ به شعور عمومی احترام بگذاریم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
دوست عزیز نظر شما درسته و زیرگذر راحت تر و زیباتر هست و لی در دنیا ثابت شده در زیرگذر چند مشکل وجود داره: اولیش امنیت زیرگذر هست که چون تو دید نیست امکان هرنوع بزه در شهرها وجود داره و بحث تجمع خلافکاران و کارتن خوابها میشه به خاطر مسقف و دور از دید بودن، و دمیش موضوع خطر در زمان بارندگی و یا بلایا طبیعی هست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۲
پول کم نیاورده اتفاقا زیاد هم آورده. ولی سیاستی که فقط 2 درصد مردم متوجه آن هستند. به عقب بردن فرهنگ مردم و مردم را بی کلاس جلوه دادن و تخریب شخصیتی ملت که به درستی در همه جهات قابل اجراست و در حال انجام
ناشناس
|
Germany
|
۲۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۲
شهرداری تهران با برداشتن پلها اضافه مدل اقتصاد مقاومتی را اچرا می کند ضایعات این پلها هم باید به فروش برسد
ناشناس
|
Germany
|
۲۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۲
امیدوارم در دوره دکتر زاکانی پارکها مازاد هم تغطیل شوند و برای محرومان در این پارکها مسکن ساخته شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۲
علت عدم استقبال جانمایی ناصحیح و نداشتن پله برقی بوده. البته زشتی سازه و بصری رو کاملا موافقم
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۲
اون که کارایی نداره ، شهرداره نه پل ها !
نظرات بیشتر