حتی اگر ماهی یا سالی یک نفر هم از پل عابر پیاده استفاده کند همین بهترین دلیل برای حفظ و نگهداری آن پل است، چرا که ارزش جان آن یک نفر بسیار بیشتر از چند تن آن قراضه است!
پاسخ ها
ناشناس
||
۰۷:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
اوه. هشتاد میلیون آدم داریم. چیزی که کم داریم پوله عزیز که این آهن قراضه ها به ما میدن.
اون ده نفری که روزانه از پلها استفاده کردند باید چکار کنند؟ پیشنهاد می کنم اگر بخاطر جمع آوری پلها منبعد عابری در آن محدوده تصادف کرد ...مدعی العموم ... شهرداری را مورد پیگرد قانونی قرار دهد و حتی هم اکنون بدلیل پیشگیری از جرم نیز می توانند اقدام نماید. شاید این نیز از وظایف مدعی العموم باشد. نمی دانم !
پل عابر پیاده یکی از بدترین طرح ها است.
۱- نماد ترجیح خودرو به آدم است. مگر فضای شهر ارث پدر مالکان خودرو است؟ طرح بهتر احداث زیر گذر و جا به جایی ماشین به جای فرد است.
۲- یک راه حل ارزان موقت است. ارتفاع ماشین هایی که رد می شود را محدود کی کند و زیبایی شهر را از بین می برد و در آینده مشکل ترافیکی درست می کند.
۳- طرح بهتر احداث تونل باکسی زیر زمین برای عابران است. به جای اینکه عابر را هشت متر بالا ببرید، با چند پله و دو متر اختلاف ارتفاع از زیر جاده عابر را می شود رد کرد.
۴- تنها مزیت آن ایجاد محلی برای نصب بنر های رنگارنگ و تجمع متکدیان و دست فروشان است.
۵- همین که اکثریت مردم عبور از وسط خیابان را به پل عابرپیاده ترجیح می دهند نشان می دهد که طرح پل خیلی معقول نیست، فرهنگ سازی و زوری سازی و اجباری سازی دیگر چه قصه است؟ به شعور عمومی احترام بگذاریم.
پاسخ ها
ناشناس
||
۰۹:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
دوست عزیز نظر شما درسته و زیرگذر راحت تر و زیباتر هست و لی در دنیا ثابت شده در زیرگذر چند مشکل وجود داره: اولیش امنیت زیرگذر هست که چون تو دید نیست امکان هرنوع بزه در شهرها وجود داره و بحث تجمع خلافکاران و کارتن خوابها میشه به خاطر مسقف و دور از دید بودن، و دمیش موضوع خطر در زمان بارندگی و یا بلایا طبیعی هست
پول کم نیاورده اتفاقا زیاد هم آورده. ولی سیاستی که فقط 2 درصد مردم متوجه آن هستند. به عقب بردن فرهنگ مردم و مردم را بی کلاس جلوه دادن و تخریب شخصیتی ملت که به درستی در همه جهات قابل اجراست و در حال انجام