وضعیت اقتصادی در ژاپن طوری است که مدیران توانایی در اختیار داشتن خودروی شخصی را دارند و عامه افراد جامعه توانایی خرید و نگهداری آن را ندارند
در زمان احمدی نژاد سیاست ها طوری انجام شد که فقیر ترین اقشار جامعه توانستند وسیله ای حداقلی خریداری کنند اگر چه فرسوده یا اسقاطی یا قدیمی باشد
حقیقت ماجرا این است که نه خیابانهای شهر کشش این همه خودرو ندارند و نه سوخت آن موجود است و آلودگی هوا هم یکی از معظلات آن است که هر چه زمان می گذرد بیشتر می شود
مسئولین هم به جای حل ریشه ای مساله در حال جابجا کردن صورت مساله هستند.
دوباره داستان یارانه ها ر و تکرار کنید، چقدر کوته فکرید که فکر می کنید با این۶۰ لیتر قاچاق سوخت صورت می گیره!!! ۶۰لیتر بنزین کفاف یک هفته یک خودرو هم نیست، قاچاق در قالب کشتی های سوختی صورت میگیره که اصلا وارد کشور نمیشه
نیروی کار کمه!!کسی مفت کار نمی کنه!!کارها رو دست باد کرده!!با این کارا مسافرکشی و استفاده از خودرو کمتر میشه و مجبور میشی مفت برای اربابان بردگی کنی!!!!
اینها بهانه است. اگر موضوع مبارزه با قاچاق است تعداد افرادی که در مناطق مرزی زندگی می کنند و اتفاقا خودرو هم ندارند به مراتب بیشتر از دیگر نواحی کشور است. به ویژه در سیستان و بلوچستان که مد نظر نویسنده متن است. بنابراین اگر دلیل مبارزه با قاچاق است بهتر است دلیل دیگری بیاورید چون واضح است اشتباه می کنید. اگر موضوع عدالت است خب آن بحث دیگری است که در این مقال نمی کنجد چیزی بنویسم.
جایگاههای شارژ راه اندازید کنید