روش معمول تعمير موقت سطوح بدنه هواپيما
بهش ميگن. هاى اسپيد تيپ كه با جريان هواى پر سرعت كنده نميشود
در ضمن روى بدنه موتوره مانند كاپوت ماشين كه به موتور ربطى نداره
این چسب .از جنس آلومینیوم خیلی قوی در مقابل باد و حرکت هوا از روی آن ساخته شده و تقریبا نرم هم میباشد .و فقط برای یک بار قابلیت پرواز را بنا به استانداردهای پروازی دارد .و باید اون قطعه سریعا تعویض گردد .و این کار مورد تایید ایکائو و سازمان هواپیمایی کشوری و استاندارد پرواز میباشد .و خللی در پرواز ایجاد نمیکند.
هر کسی که کمی اطلاعات داشته باشه فهمش میرسه که به اینگونه ترکها و شکستگیها ، میگن خستگیه فلز ، یعنی ترکهای ریزی که در اثر تنش و فرسودگی در سطح بدنه ی فلز بوجود میاد و باید تعویض بشه و نه ترمیم با چسب و ...همه ی بدبختی ماها از ندانستنه...اینهم عاقبت تحریم..
همه جای دنیا سیل و زلزله و برخی کاستیها و دزدی و مدیر نا کارآمد هست ولی مال ما ی چیز دیگه است بدبختی اینجاست که ایرانیها وطن گریز پیراهن عثمان میکنند اینهمه بایدن روزانه سوتی میدهد یکبار پخش و فراموش میشه ولی نوع ایرانیش را مگه ول میکنند
چسبش احتماِلا از اون خوباشه،، صنعت هوایی که چهل سال تحریمه وحتی یک روز لنگ نمانده نشان از خوبی چسب است!! بررسی سوانح هوایی جهان و ایران با توجه به برخی حوادث که ناشی از خطای انسانی بوده نشان از این است که برخی لیبرالهای جامعه و غربزدها از این موضوع که صنعت هوایی سرپا و مورد تایید دیگر شرکتهای خارجی میباشد ناراحت ودلگیر میباشند.