ممکنه اتفاق بیفته یه ماهی ۲۰ میلیون در بیاره اما با این ماشینهای اوراغ یهو مجبور میشه ۴ میلیون تومن خرج ماشین که. حالا این ۲۰ میلیون چه به دردش می خوره.
مشکل از مردم هست که اینا را نمیدانند،،مشکل از شما نیست ،،شما در این مدت چکاره بودی ،واز چه مینالید،،حرف قشنگ زدن خیلی راحت هست ،، استاد بزرگوار در حوزه اجرا مشکل داریم ،
مهم نیست، کارگر زیاده، یکی دیگه، اصل اینه که حرف رئیس دوتا نشود، تابناک نفس ات از جای گرم درمیاد، این موضوع کاملا عادیه در روابط کارگر و کارفرما و سالهاست که استمرار داره، این وضعیت ماحصل اقتصاد تورمی و بیمار کشور است که دولتهای مختلف برای اصلاحش درجا زدند و در نتیجه آوار سنگین آن بر بدنه اجتماع به انحای مختلف فشار وارد میکنه
جالبه میخواد ادای تئوریسین دربیاره اما طفلک ادبيات اولیه رو بلد نیس، اولا چرا ی نخبه بايد مدیر نباشه و زیر دست باشه شايد مثل شما سهمیه و رابطه نداره ثانیا رفيق دير بفکر مداوا افتادی ی سر به فرودگاه امام بزن گوشی دست میاد، لپ کلام؛ وقتی مديران رده بالا با حداکثر مدرک دیپلم و يا مدرک افتخاری از دانشگاه امام صادق تو راس امورن، امثال اينجانب با مدرک مهندسی معدن از بهترين دانشگاه بايد دنده صدتا یک غاز عوض کنم، خسته نباشی دلاور
بدبختی ما این که مدیران نالایق داریم داریم ده میلیون نخبه رفتن به جاش ده میلیون افغانی وارد شدن که یارانه نان ۷۰ میلیون رو میخورن .ده تا ده تا بربری میخرن
اول از همه هیچ راننده ای نمیتونه در ماه ۳۰ ملیون درآمد داشته باشه حتی داخل تهران،دومااگرهم درآمد داشته باشه باید ۱۵ملیون همون پول رو بزاره برای استهلاک ماشین،سوما روزانه یک ملیون درآمد میدونی یعنی چی؟یعنی از ۸ صبح تا ۱۰ شب اونم با لگن درد و کمر درد شدید،،ویک ماشینی که تبدیل به گاری شده از زیروبند بگیر تا تصادفات روزانه و.....تازه اون یک ملیون اگر هم واقعی باشه ۲۰۰ هزارتومن فقط پول بنزین داده