دست از غارت مملکت بردارین، از طمع سود هنگفت فروش لگنهای داخلی و آشغالهای مونتاژی چینی بگذرین. با دنیا تعامل درست داشته باشین که چارتا کارخونه خودروسازی معتبر بیان خط تولید راه بندازن، بنزین بی کیفیت تولید نکنین همه چی درست میشه
خودرو سازی داخلی تعطیل شود ،به قول خودشان میلیاردها تومان زیان انباشته دارند ،حقوق ۵۰ تا ۶۰ میلیونی به کارکنانشان می دهند با صنایع خودروسازی بزرگ دنيا هم که ارتباط ندارند ،مردم بیچاره باید این هزینهها را بپردازند ،جلوی ضرر را هر جا بگیری منفعت هست ،به کارمندانشان هم حقوق بازنشستگی بدهند.
تا زمانی که دو شرکت ایران خودرو و سایپا محل استخدام یا حیات خلوت عزیزان مشغول در ستاد های انتخاباتی دولت های محترم باشد هیچ توفیقی حاصل نخواهد شد و هروز بر عمق و وسعت این باتلاق افزوده خواهد شد .
با توجه به استمرار گرمایش زمین، جایگاه مقام هفتم کشور ایران در جهان و جایگاه مقام اول در خاورمیانه در تولید گازهای گلخانه ای و سخت تر شدن مصوبات کنوانسیون های بین المللی در راستای کاهش هر چه سریعتر انتشار گارهای گلخانه ای و تکلیف به کشورها در این راستا، هر گونه سرمایه گذاری بر روی خودروهای با سوخت فسیلی در کشور، اقدامی بسیار اشتباه و خسارت بار بوده و هر چه سریعتر کارخانجات داخلی لازم است نسبت به تبدیل خطوط تولید خود به خودرو های برقی اقدام نمایند. مسلما توسعه نیروگاه های تجدید پذیر برای تامین انرژی الکتریکی لازم نیز الزامی خواهد بود.
جناب وزیر اگر بخواهید بنده میتوانم به شما آموزش بدهم که چگونه نفتا با اکتان ۶۰-۶۵ را براحتی تبدیل به بنزین با اکتان ۹۵ بکنید بشرط اینکه شما هر چه دارایی دارید به بنده بدهید و بنده هم هر چه دارم به شما بدهم.
برای یک سال واردات خودرو های هیبریدی را با عوارض صفر وارد کنید ببینید چقدر فرق میکنه تا خودرو مصرف 15و20درصد
قبلا هم رییس پلیس گفته بود ما حاضریم خودرو وارد کنیم با مصرف زیر 5درصد تفاوت بنزین تا 15درصد رو حقوق بدیم به کارمندان شرکت های خودرو سازی ولی مافیا ودولت گوش نکردن همون که میگه 206 ولند کروز فرقی نداره