میانگین حقوق پرسنل ایران خودرو با توجه به آمارهای داده شده در رسانه های داخلی55 میلیون ودرسایپا60 میلیون حال هزینه بیکفایتی و بریز و بپاش خود را از بیت المال میخوان بگیرن
سالي ١٠ ميليارد دلار كه ارز ميگيرن براي واردات قطعات ، طبق امار وزارت نفت سالي 15 ميلياد دلار هم اضافه بنزين ميسوزونن ،سالي هم 10 ميليارد دلار خسارت الودگي هوا شونه. سالي 17 تا ١٩ هزار كشته كه قابل جبران نيست ، سالي چند ده هزار نفر معلول و بي سرپرست ، براي چي از بنگاهي كه خسارت توليدش از نفعش بيشتره اين همه حمايت ميشه ؟ اونم به خاطر يه مشت لگن تاريخ مصرف گذشته مشتقات پرايد و پژو دهه 90 ميلادي اونم با نازل ترين كيفيت.
جلو جلو و با وعده فلان ماه و فلان سال و بدون قیمت نهایی مشخص، کیلویی از ملت پول میگیرن که چندتا به اصطلاح خودروی صفر کیلومتر که همشون از رده خارج و بدون استانداردن تحویل بدن، بازم مشکل نقدینگی دارن؟!!!
این مسأله رو به هر کسی بگی میفهمه یه جای کار میلنگه. منتها آقایون چجور نمیبینن خودش یه بحث مفصل دیگس
اگه راست میگن که تولیداتشون استاندارده و ارزون، اجازه بدن واردات آزاد بشه، اینام هرجور دوست داشتن قیمت بذارن. اینجوری ملت حق انتخاب دارن که خودروی وطنی بخرن یا وارداتی
بابستن ایرانخودرو و سایپا چند اتفاق مثبت می افته .
1.خودرو خارجی باکیفیت ارزان وارد میشه
2 آلودگی هوا کم میشه.
3ومصرف بنزین یک پنجم میشه
4.مرگ و میر کمتر میشه
5.اعصاب مردم از این همه فساد و پرویی و بیکفایتی خورد نمیشه.
6.تا حدودی تورم کاهش پیدا میکنه.
نگاهی به آمار کشته های جاده ای بیندازید.
به جای حمایت از درشکه های عصر قجری این خودروسازهای قاتل-که خون مردم در جاده ها از چنگالشان به زمین می ریزد- واردات خودرو با کیفیت را آزاد کنید...تا کی بایدباید به این.... رانت بدهید.
نظرات مردم را در این کامنت ها ببینید...مسئولین با حمایت از این مافیاها بیشتر از این بین خودشان و مردم فاصله نیندازند.