ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۴
حالا کاری به گرون بودن و نا ایمن بود و پر مصرف بودن این مزخرفات مونتاژی در مقیاس جهانی هم نداشته باشیم منظور گزارش این هست که همین ها هم نیاد و انحصار بیشتر دست دو بزرگ(وار) جاده مخصوص بیفته؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۴
یه بنده خدایی هم بود میگفت لندکروز با ۲۰۶ فرقی نداره !
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۹:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۴
دانشمند كم نداريم كه اگر بروند پاكستان مدرك دكترا بهشان هم مي گيرند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۴
پیداش نیست دلمان برای افاضاتش تنگ شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۵
اون بنده خدا که متاسفانه در سرنوشت من چندین سال پیش که در خودروسازی کار میکردم دیدارش و نشستن در جلساتی که او نیز حضور داشت رقم خورده است افاضاتی بسیار محمل تر از آنچکه رسانه ای شده میفرمودند. نامبرده با مدرک کارشناسی ارشد از دانشگاه صنعت نفت فرانسه بر مستند کرسی استادی دانشگاه پلی تکنیک (امیرکبیر) زده اند و استاد راهنمای دانشجویان دکتری مکانیک هم بوده اند !!!! علاوه بر آن عضو هیات امنا و هیات مدیره مرکز طراحی موتور ایران خودرو نیز بوده و هستند . انسان وقتی محملاتش را میشنید بالا می آورد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۴
البته تولید کننده داخلی هم متریال مونتاژی را ازچین وارد می کند لذا هیچ فرقی ندارد که خود خودرو را ازچین وارد کنند مثل مثل معروف (حسن کچل ویا کچل حسن).
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۴
قیاس صحیح زمانی است که ارزبری خودروهای چینی مونتاژ شده را با خودروهای داخلی مشابه (اگر مشابهش باشد) مقایسه شود
Mi
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۴
این نوع اخبار از طرف مافیای خودروی داخلیه تا بتونن خودروی مونتاژی وارد نشه مافیا ترسیدن بخاطر اینکه دیگه خودروی داخلی از تب تاب افتاده ومردم باآگاهی میدونن خودروی چینی به مراتب ایمن تر و بروزتره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۴
مونتاژی بهتر از تولید داخله
ناشناس
|
Russian Federation
|
۱۹:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۴
منظورت از ۷۰۰ هزار خودرو داخلی، ۷۰۰ هزار تابوت چرخدار داخلی هستش دیگه.
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۴
اگر عبید زاکانی را گذشتگان شنیده اند ما اورا دیده ایم
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۴
کاسبی بهتر از این سراغ دارید؟
خود سازنده چینی ده پونزده درصد سود از ساخت و فروش هر ماشین سود میبره، دولت و خودردساز ایرانی دست در دست هم حداقل صد در صد اونم از مونتاژ و فروش. قطعات و خدمات بعدیش هم بهمین نسبت.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۴
لطفا این مونتاژی هارو نزارین تولید کنند و واردات هم که به لطف شما بزرگوارن نداریم بزارین غولهای ایرانی جولان کنن ومردم بیچاره بجای سوار شدن بر لگن های مثل بنز تویوتا کیا هوندا هیوندا رنو ووو سوار بهترین ماشینهای داخلی بروز جهان مثل پراید وپژو وساینا سینا و مینا شوند
نظرات بیشتر