حالا کاری به گرون بودن و نا ایمن بود و پر مصرف بودن این مزخرفات مونتاژی در مقیاس جهانی هم نداشته باشیم منظور گزارش این هست که همین ها هم نیاد و انحصار بیشتر دست دو بزرگ(وار) جاده مخصوص بیفته؟
یه بنده خدایی هم بود میگفت لندکروز با ۲۰۶ فرقی نداره !
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۹:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۴
دانشمند كم نداريم كه اگر بروند پاكستان مدرك دكترا بهشان هم مي گيرند
ناشناس
||
۲۲:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۴
پیداش نیست دلمان برای افاضاتش تنگ شده
ناشناس
||
۱۳:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۵
اون بنده خدا که متاسفانه در سرنوشت من چندین سال پیش که در خودروسازی کار میکردم دیدارش و نشستن در جلساتی که او نیز حضور داشت رقم خورده است افاضاتی بسیار محمل تر از آنچکه رسانه ای شده میفرمودند. نامبرده با مدرک کارشناسی ارشد از دانشگاه صنعت نفت فرانسه بر مستند کرسی استادی دانشگاه پلی تکنیک (امیرکبیر) زده اند و استاد راهنمای دانشجویان دکتری مکانیک هم بوده اند !!!! علاوه بر آن عضو هیات امنا و هیات مدیره مرکز طراحی موتور ایران خودرو نیز بوده و هستند . انسان وقتی محملاتش را میشنید بالا می آورد
این نوع اخبار از طرف مافیای خودروی داخلیه تا بتونن خودروی مونتاژی وارد نشه مافیا ترسیدن بخاطر اینکه دیگه خودروی داخلی از تب تاب افتاده ومردم باآگاهی میدونن خودروی چینی به مراتب ایمن تر و بروزتره
کاسبی بهتر از این سراغ دارید؟
خود سازنده چینی ده پونزده درصد سود از ساخت و فروش هر ماشین سود میبره، دولت و خودردساز ایرانی دست در دست هم حداقل صد در صد اونم از مونتاژ و فروش. قطعات و خدمات بعدیش هم بهمین نسبت.
لطفا این مونتاژی هارو نزارین تولید کنند و واردات هم که به لطف شما بزرگوارن نداریم بزارین غولهای ایرانی جولان کنن ومردم بیچاره بجای سوار شدن بر لگن های مثل بنز تویوتا کیا هوندا هیوندا رنو ووو سوار بهترین ماشینهای داخلی بروز جهان مثل پراید وپژو وساینا سینا و مینا شوند