بر فرض که با برق خونگی هم شارژ بشه
حالا اگر مشکل قطعه پیدا کرد که ما تحریم هستیم بعدش نمایندگی نداریم
بعدش رفتیم مسافرت مثلاً یه شعر کوچک خراب شد تعمیرگاه و تعمیرکار کجا بود
فکر کردید مسخره نیست واقعا
باز بدون تحقیق ، ساخت زیر ساختها یه تصمیمی گرفته شده ....
با این تعداد کم شارژر معمولی و تعداد کم شارژ سریع .... سرعت کمه شارژر های سریع حدود ۲۰ کیلوات ...... ماشینها نا کارامد هستن. برای دوستانی که نمی دونن مینویسم ..... باتری ماشینها در شارژ برق ۳ فاز متناوب ۶ ساعت طول میکشه شارژ شه.... و با شارژ سریع بالا ۱۰۰ کیلوات حدود ۵۰ دقیقه طول میکشه
پاسخ ها
ناشناس
||
۲۳:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
اگر زیاد شه زیرساختاشم احداث میشه البته خودرو برقی ایمن 5 ستاره وارد کنن و قسطی بفروشن دولت بجای خرید بنزین از خارج پولشو صرف مسایل مربوط به خودرو برقی کنه تا آلودگی هوا و به تبع اون فوت ناشی از آلودگی هوا و نا ایمنی خودرو هایی که مناسب جاده نیستند جلوگیری کنه این اقدام واقعا اگر با این شرایطی که گفتم انجام بشه حساب کنید چقدر به سود کشوره
همه می دونیم با برق خونه که نمی شه شارژ کرد. ایستگاه شارژ هم که توی خیلی از شهرها نداریم. حالا اگر هم ایستگاه بزنید پول برقش را چقدر می خواید حساب کنید. قطعا خیلی گرون در میاد شارژش
پاسخ ها
ناشناس
||
۲۳:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
به برق تجدید پذیر یارانه بدن به جای یارانه بنزین و از اون حمایت کنن
به خدا نمیدانم این چه وضعیه , من خودم توی ده تا سامانه ثبت نام کردم و آخرش هم ماشین از بازار آزاد خریدم
تعداد سامانه ها واقعا جالبه
سامانه یکپارچه عرضه خودرو وارداتی
سامانه یکپارچه عرضه خودرو داخلی
سامانه فروش اینترنتی ایران خودرو
سامانه فروش اینترنتی سایپا
سامانه فروش اینترنتی کرمان موتور و...
بورس رو هم به این اضافه کنید و حالا هم سامانه یکپارچه عرضه خودرو برقی
واقعا هزینه این سامانه ها چه قدر هست و چرا هیچکدام هیچ کاربردی نداره
هیچگونه برنامه اطلاع رسانی برای مردم نذاشتن بعد خودرو برقی وارد میکنن!! که اطلاعات مردم تقریبا صفر هست اون شرکت وارد کننده که میلیاردها سود میخوره مگه درست کردن چند تا کلیپ اموزشی چقدر هزینه داره؟؟!!