شما برای خودروهای کارکرده کهیر نمی زنید که تا بخواهید آثار مخرب زیست محیطی خواهد داشت و از طرفی هم انواع اقسام کلاهبرداری ها توسط دست اندرکاران آن بوقوع خواهد پیوست یه شارژر خانگی عمده مشکلات را حل می کند و بمرور زمان با گسترش مصرف خودروها ، ایستگاه های شارژ در مکان های مختلف از جمله اماکن رفاهی و رستوران های بین راهی ایجاد میشود تا از مزایا ان بهره مند شویم
همین کشور ارمنستان گشنه را بروید ببینید اکثر خودروهای مدل بالا برقی چینی هم وجود دارد چرا آن کشور می تواندولی هنوز ما باید گرفتار انحصار ایران خودرو و سایپا با خدروهای آشغال باشیم.
۹۰درصد تولید برق ایران از نیروگاههای فسیلیه که راندمان اونها از یه ماشین بنزین سوز کمتره. یعنی شما سوخت بسوزونی برق تولید کنی و اون برق رو با کلی اتلاف تو شبکه به شهر برسونی و باهاش باتری ماشین برقی رو شارژ کنی هم آلودگی بیشتر تولید کردی هم سوخت بیشتر مصرف کردی. تا زمانی که تولید برق به سمت انرژی های پاک نره و نیروگاههای قدیمی از مدار خارج نشن حرف از ماشین برقی برای کاهش آلودگی هوا جوکی بیش نیس
در مورد خودرو برقی دیگه از آقای وزیر ایراد نگیرید ایشان به گفته خودش، سالها پیش خودرو برقی خود را در پارکینگ خانه اش ساخته و هفت هشت سال است که با همان خودرو تردد میکند. ببین چی ساخته که تا قبل از اینکه خودش در مصاحبه پارسال اعلام کنه، در ظاهر هیچکس متوجه نشده و شماره گذاری و پلاک هم بدون مشکل انجام شده، یه همچین وزیر نابغه ای داریم ما
آیا طبقه محروم توان مشارکت و امکان بهره مندی از سود چند صد میلیون تومانی خرید و فروش حواله این خودرو ها را دارند؟
کجاست شعارهای دولت خدمت گزار و خدوم؟؟ًًًً