ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
عجب تیتر باحالی نوشتی دمت گرم شبیه شعر سعدی میمونه .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
بنزین وارد میکنید هر لیتر 65 سنت، گاز مایع را که میتوانید مانند بنزین در خودروها مصرف کنید، صادر میکنید هر لیتر 25 سنت. در این معادله در هر لیتر 30 سنت به کشور ضرر میزنید آقای وزیر نفت!
ماهان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
بله وقتی ماشین های ایرانی به طور میانگین ۳برابر جهانی مصرف دارند همین می شه !وجود ۶میلیون خودروی فرسوده عدم واردت خودروهای روز و ضعف شدید حمل و نقل عمومی هم مزید بر علت هستن!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
فقط بخاطر ماشین نیست یورو بنزین هم مهم هرچقدر یورو بنزین بالاتر باشه دیرتر بخار میشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
دوع 35 تومن بنزین 1500 تومن نمیگی بنزنی بشه 50 هزار تومن ولی دیگه پنج تا ده تومن باید بشه
ناشناس
|
France
|
۱۶:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
باید بنزین با کارت سوخت تحویل بشه تا امکان قاچاق سوخت از بین بره
پاسخ ها
ناشناس
| Denmark |
۲۰:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
کدوم کشور دارای منابع نفت و گاز کارت سوخت داره؟ مشکل کارت سوخت نیست. مشکل چیزیه که قابل انتشار توی این سایت نیست
ناشناس
|
United States of America
|
۱۷:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
هنر این مسئولین در این چهاردهه جز گران کردن چی بوده؟؟؟؟؟ اگر این خوردومونتاژ کنی با سوخت فسیلی را هم کس دیگه ای راه نمی انداخت الان بحث بر سر گران کردن یونچه قاطرهای گاری ها بود !!!!!! نصف دنیا داره خودرو برقی استفاده می کنه اینا هنوز گیر بنزین و گازوییل هستند و منت بی کفایتی خودشون را سر مردم می گذارند.
ایران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
اگر قیمت خودرو هم سان کشورهای همسایه جنوبی باشه و بعد قیمت سوخت همچنین
قاچاق سوخت حل شدنی هست مثلا خودرویی که در کشورهای حاشیه خلیج فارس دوازده هزار دلار هست میشه حدود ششصد میلیون تومان ولی در ایران حدود یک میلیارد
و پانصد میلیون تومان باید پول بدهیم او هم بی خودروی کیفیت چینی از طرفی حدود
یک میلیارد تومن پول اضافه دادیم و از طرف دیگر خودروی غیر استاندارد و با مصرف بالا
خریداری کرده ایم