بابا تا کی کار الکی... برید جاده های امریکا و اروپا و ژاپن و کره نه نه برید همین ترکیه بغل گوشمون. برید توری های کشیده شده ی اونا رو ببینید..... این کار قاعده داره... این چیه آخه شما انجام دادید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ دکتر محمد رضا چیت ساز
جاده ایکه دارای عمر بیش از 100 سال ویکی ازجاده های پر تردد کشور است، چرا بعد از حدود 100 سال هنوز وزارت راه وراهداری کشور نتوانسته بخش های خطرناک آن را ایمن سازی نماید؟
راهداری ضمن تثبیت یا ریزش بخش های دارای قابلیت ریزش های سنگی جاده بطور کامل، لازم است هر سال با پیمایش صحرایی، استفاده از تصاویر ماهواره ای، هوایی و پهپادی نسبت به شناسی توده ها، لایه ها و قطعه های سنگی اقدام ونسبت به لق گیری، ریزش یا تثبیت آنها بطور مداوم اقدام نماید. این وظیفه مهم در کنار وظیفه بازسازی معابر برای عبور ایمن سیلاب ونصب تابلوهایی برای راهنمایی و آموزش مردم برای رعایت پاکیزگی جاده، جزء قصورات و وظایف ترک فعل شده راهداری جاده چالوس ووزارت راه است.
پاسخ ها
گلستانی هستم
||
۰۰:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۸
دستشون درد نکنه باتشکر
خیلی بی انصافی
میکنیداززحمات
وقتی کار دسته کاردان نباشه وضع بهتر از این نیست
جاده ای که دهه ها قبل ساخته و یکی از زیباترین جاده های دنیاست به لطف مسئولین ناکار آمد به چه روزی افتاده
با کاشتن تعدادی درختان کوهی مثل ارس و تاغ و .. که ریشه های عمیقی دارند هم حفظ خاک و طبیعت میشد و هم جلوی سقوط سنگ گرفته میشد و هم چهره کوهها زیباتر میشد
اگر چند سال قبل چنین میکردند امروز ازن اتفاقات نبود
اون موقع چجوری این جاده رو ساختن بدون ماشین آلات مکانیکی که این همه سال سالم مونده و خیلی ها باهاش خاطره دارن،اما الان نمیتونم فقط حفظش کنند با تکنولوژی امروزی؟؟
سلام ، راه حل این مسئله فعال سازی و راه اندازی فازهای دیگر آزاد راه و راه حل بعد مسدود کردن جاده و شکستن دیوار صوتی است تا هر چه فرسوده و لق است ریزش کند و جمع آوری شود این مسخره بازی تور و فنس و داربست مگه جواب تخته سنگ و... می دهد