شایان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
به درک که زیان داری ... می‌خواستی مدیریت کنی
به مردم چه ربطی داره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
شماره حساب بده توی روستا از مردم بدبخت کمک جمع کنیم برای ایران خودرو و سایپا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
یک دلیل افزایش قیمت دلار افزایش پیدا نکردن قیمت کارخانه است زمان خاتمی سمند 13 هزار دلار بود الان 8 هزار البته قیمت کارخانه را عرض میکنم دوم افزایش نیرو با زور یک عده خاص بود سوم مدیران نالایق چهارم رقابتی نبودن با خارج ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
تنها هدف خودروسازان تامین مالی دولت از فروش چندین برابر قیمت خودروهای تولیدی است و نه چیز دیگر.معلوم است که با همه شرایطش دولت نگهش می دارد.
ناشناس
|
Belgium
|
۱۴:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
خیلی ساده..۱ میلیارد دلار بهش میدن..قیمت رو هم میبرن بالا..تولید اَشغال ادامه پیدا میکنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
اگه قراره هرچی بده بزاریم کنار و از خارج وارد کنیم که اول از همه باید از مسولان شروع کنیم و نهایتا مردم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
همین الان اگر آمار افرادی که شماره قرارداد برای تحویل در فروش فوری 90 روزه انواع خودرو این شرکت دارند گرفته شود، اکثرا به تأخیر خورده اند و سود 36 درصدی طبق قرارداد باید به مشتریان پرداخت شود. اگر مدیریت درست وجود داشت جواب این سوال باید داده می شد که اگر نمی شود 90 روزه تحویل داد حداقل چرا در زمان مناسب فراخوان نمی کنید که به جریمه نخورید؟!!
ناشناس
|
United States of America
|
۱۶:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
فکر کنید شما هم یکی از قطعه سازهای نور چشمی بودید که از چین وارد میکردید اینجا کارتن می‌کردید راضی بودید کسب و کار تان بهم بخورد خوب نیست آدم بخیل باشد عوض این کارها بگردید کانال رانت را پیدا کنید عوض حسودی کردن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
آقا درشو تخته کنین جلوی زیان بیشتر از اینو بگیرین (اگه راست میگینمیخواین سود سهامدارو ندین)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
فقط یک کارخانه با مدیریت دولتی معرفی کنید که ضرر ده نباشد ؟
نظرات بیشتر