ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
چرا در عکس سوم از بالا با اینکه هلیکوپتر سوخته و آتش گرفته درختهای نازک با فاصله کم نسوخته اند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
چون هوا بارانی بوده و درختان هم تر و خیس که به این راحتی آتش نمی گیرند. ضمن اینکه هلی کوپتر بنزین داشته که به شدت مشتعل میشه و زود هم خاموش که مجالی برای آتش زدن دور و بر نمی گذاره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
وزن سوخت هلیکوپتر حداقل 1000 لیتر هست. بعدش سازه هلیکوپتر سوخته ولی درخت نسوخته؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
دو هلیکوپتر همراه اعلام کردند که هیچ دود و آتشی مشاهده نکردند
ناشناس
|
Sweden
|
۱۳:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
خداوند شهید رئیسی و سایر شهدای بزرگوار ان حادثه را با شهدای صدر اسلام و ائمه معصومین(ع)محشور فرماید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
مردم سوالات و شبهات فراوانی در ذهن دارند و تعداد جواب گو صفر
ناشناس
|
United States of America
|
۱۵:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
سازنده هلیکوپتر باید با جمع آوری اطلاعات و تحقیقات تخصصی علت حادثه رو کشف کنه نه اطلاعیه فلان ستاد و نهاد ؟؟
معمای سوخت بالگرد شهید رئیسی
|
Germany
|
۱۵:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
فارغ از دلیل فنی سقوط بالگرد که در دست بررسی است، صحنه سانحه باید توسط کارشناس آتش نشانی ارزیابی شود. چرا آثار ناشی از انفجار یا نشت سوخت بالگرد و آتش سوزی جدی در روی زمین در محل وقوع سانحه، در تناسب با حداقل سوخی که بالگرد برای ادامه سفر و رسیدن به مقصد (یک ساعت از سفر باقی مانده بود) رویت نمی شود و آثار نشت بدون خطر سوخت در صحنه سانحه گزارش نشده؟
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۲۱:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
بارون میومده و چوب ها خیس بودن به این راحتی آتش نمی گیره.
جواب به کاربر ۲۱:۳۲
| Germany |
۰۸:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
حسب شواهد موجود در مستند "روایت سانحه" و تصاویر دقیقه 8 مستنند، در لحظه سقوط و دقایقی پس از آن، در منطقه باران نمی باریده.
فاصله نقطه ای که در تصاویر مستند روایت سانحه به تصویر کشیده شده (محل نشستن دو بالگرد دیگر در معدن مس سونگون) و محل سانحه، حدوداً 3 کیلومتر است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
فعلا تمام شد و لی سوالات بدو پاسخ ماند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
ما چرا باید نظر بدهیم در صورتیکه هیچ اطلاعی نداریم .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
ما که بهت زده نشدیم زیرا بود و نبود روسای جمهوری در ایران یکی است و عملا کاره ای نیستند جز یک کارگزار با حقوق نجومی
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
باید ضعف شدید در مدیریت وزارت راه وسازمان هوانوردی بررسی شود یعنی مسئولان مربوطه نمی فهمیده اند که شرایط برای پرواز آنهم برای رئیس جمهور ومقالات عالی وجود نداره اگر میدانسته اند که باید محاکمه شوند واگر نمی دانسته اند باید برکنار شوند امری کاملا واضح که در تمام دنیا به آن عمل می شود
کاربر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
نکته ای که جناب آقای نجار بیان کردن وشجاعت لازم داشت ودیگران این شجاعت را نداشتند که پیش از این بیان کنند و هنوز هم زیر بار گفتن وبیان آن نمی روند این است که (چه لزومی داشت این حجم از برنامه در ساعاتی محدود)!!؟؟؟ چه لزومی داشت این جور تنظیم کردن برنامه ی سفر و چرا باید انقدر سفر رییس جمهور و مقامات بلند پایه بروند!!!
این مهم بود و پرسش بیشتر مردم بود که ایشون خوب بیان کرد فارغ از اینکه کسی پاسخ بدهد یا ندهد!
نظرات بیشتر