دقیقا همین مشکل برای من پیش آمده !
غذا سفارش دادیم هوا بارونی بود و بعد از 4 ساعت تاخیر غذا نرسید و ما کنسل زدیم و رفتیم بیرون غذا تهیه کردیم غذا هم به خانه ما نیاوردن ولی پول را هم پس ندادن !
بعد از سه روز پیگیری همین جواب را میدادند که پول را پس نمی دیم ! نه غذایی تحویل داده بودند و نه پیگیری برای بازگشت وجه می کردند !
نهایتا از ما خواستن امتیاز 1 که به رستوران دادیم را حذف کنیم تا رستوران بابت غذایی که تحویل نداده راضی بشه پول ما رو پس بده !
در آخر هم متوجه شدن امتیاز توسط کاربر یعنی ما قابل حذف و تغییر نیست و پول را برگردوندن ولی با چند روز اعصاب خورد کردن و داد بیداد و پیگیری که وظیفه اشون بود همون اول کار انجام میدادن !
والله من که چند ساله در شهر مشهد از اسنپ خرید میکنم و کلا شاید ۲-۳ بار با تاخیر مواجه شدم که اونم هربار یا کنسل کردم و پول را پس دادند یا نهایتا با رضایت خودم و گرفتن کدتخفیف برای خرید بعدی سفارش را دریافت کردم
آقایان و خانم ها که ناراحت از اسنپ فود چرا سفارش میدهید، پاک کنید اسنپ و بل تاکسی خطی یا مترو و اتوبوس و غذا و نان و شیرینی از محله خودتان مستقیم خرید کنید
اتفاقا چند روز قبل من هم سفارشی دادم، غدا در موعد مقرر نیامد و چند بار زمان تمدید شد. متاسفانه پشتیبانی هم در واقع بات هست و یکسری جواب های پیش فرض دارد و کسی هم پاسخگو نبود. البته همیشه نتیجه انحصار همین است.
می دونم منتشر نمی کنید
ولی
اسنپ با وجود مشکلات مختلفی که داره این موضوع با عقل جور در نمیاد من یکسره خرید اینترنتی دارم شده سفارش زدم چهار تا قلم جنس بوده یکی فرستادن و فروشنده بقیه رو نفرستاده و اصلا هم اطلاع نداده با دو سه روز پیگیری خلاصه پولم و برگشت زدن
اما
این شرکت با همه عیب و نقص های شروع کارش حرف نداره
شاید موارد استثنا دامنتون و بگیره ولی خلاصه با پیگیری پولتون و پس می گیرید
مشکلی که وجود داره مسخره بودن اینماد و 124 هستش که واقعا اگه سایتی خرید کنید به مشکل بخورید یه مدلی اذیتت می کنند که بی خیال شکایت شی!!!
به نظر می رسد روایت شما یکطرفه و ناقص است.
تجربه به مننشون داده در اینجور مواقع اون کسی که شاکی هست خودش یه جای کار اشتباه کرده و بعد زیر بار اشتباهش نمیره و وقتی میخواد برای بقیه تعریف کنه کلا داستان رو سانسور شده و از دید خودش تحویل بقیه میده تا حمایت جلب کنه.
غذا سفارش دادیم هوا بارونی بود و بعد از 4 ساعت تاخیر غذا نرسید و ما کنسل زدیم و رفتیم بیرون غذا تهیه کردیم غذا هم به خانه ما نیاوردن ولی پول را هم پس ندادن !
بعد از سه روز پیگیری همین جواب را میدادند که پول را پس نمی دیم ! نه غذایی تحویل داده بودند و نه پیگیری برای بازگشت وجه می کردند !
نهایتا از ما خواستن امتیاز 1 که به رستوران دادیم را حذف کنیم تا رستوران بابت غذایی که تحویل نداده راضی بشه پول ما رو پس بده !
در آخر هم متوجه شدن امتیاز توسط کاربر یعنی ما قابل حذف و تغییر نیست و پول را برگردوندن ولی با چند روز اعصاب خورد کردن و داد بیداد و پیگیری که وظیفه اشون بود همون اول کار انجام میدادن !
متاسفم بابت این عدم نظارت ...