سلام این توهین آشکار به شعور مردم هست یک معادله ساده تعرفه ماشین را برای واردات بردارید تا ماشین های کم مصرف بیاد مردم با آن چند میلیارد که اضافه نمی دهد تو بانک وکارها های خودشون سود می کنند مثل تفاوت سانتافه ۵۰۰ ميليون دوبي با ٤ ميلياردي داخل ماهيانه حداقل ١٠٠ میلیون سود مردمه مگر چقدر. در ماه بنزین میزنه بقول قدیمی ها هم از توبره میخوره هم از اخور
چرا وقتی موقع کندن از ملت هست قیمتها رو با دنیا مقایسه میکنید وقت حقوق کارمندان و بازنشستگان و کارگر ها میشه میریم شعب ابیطالب، هر وقت اونا درست شد قیمت بنزین رو بکنید مثل آمریکا. هزینه های مردم کاملا دلاری شده انگار این مملکت اصلا منابعی نداره امان از مدیران بی کفایت
خودروسازان باید ماشین سوخت بالای. 8بدن دست مردم با ده برابر قیمت بعد مردم هزینه بنزین ازاد هم بدن.این یارانه در اصل تو جیب خودرو ساز هست.نه ملت چرا نمیذارید ماشین ژاپنی با صدی 4بیاید تو بازار تا مصرف سوخت نصف بشه.
با کدوم منطق ماشین بدرد نخور رو چند برابر به ملت بدبخت قالب میکنین و با کدوم منطق پایینترین حقوق رو به کارمندو کار گرا میدین منطق گرفتن چند برابر قیمت یک ماشین خارجی تا پلاک شدن رو چی میگی کلا اینجا کشور بدون منطقه
ما هم معترضیم که با هزینه نیویورک زندگی شعب ابی طالب داریم . خانه که هیچ رفت وارد افسانه ها شد . یک خودرو برقی که در کشورهای دیگه با درآمد چند ماه میشود خرید هم در ایران در دسترس نیست . با حقوق یکسال نهایتا یک موتور سطح پایین میشه خرید .
به اینا معترض نیستید آقای پزشکیان ؟
به کارمند و کارگر متوسط ماهی 300دلار می دهید که در کشورهای اطراف متوسط دریافت 5000دلاره حالا بنزین لیتری 2دلار باشه یارو فوقش ماهی 150لیتر مصرف داره تازه اگه مثل ایران در خیابونا ول هم باشه بیشتر از این مصرف نمی کنه همین 300دلار درآمد هم بصورت کالای آزاد از مردم می گیرین بعد می گیرد دو قلو هم بزائید سرباز کم نیاد
تاهمین سه سال قبل ضمن اینکه صادرکننده بنزین بودیم
درکلان شهرها بنزین یورو توزیع میشد،سالانه یکمیلیون خودرو
تولیدکردندوتعدادزیادی هم واردکردنداما رشدتولید بنزین متوقف شد
درنتیجه امروز تبدیل به واردکننده شدیم درسایرزمینه ها هم صدق میکند مثل قطعی برق و....،اکنون هم اگردولت حقوق هارو به نرخ
منطقه پرداخت نماید مشکلی نیست