ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۴
این استاندارد عابر پیاده است اما دوبل زیر کاپوت را برداشتند و ورقه اش مانده برای ویو اینکار را می کنند تا بازدید زیاد داشته باشند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۴
در زمینه قیمت واقعا اجحاف بسیا زیادی این دو شرکت می کنند.
اما در این فیلم سفسطه نهفته است. نرم بودن بدنه برای پاس کردن استاندارد عابر پیاده است و خودروها روز دنیا هم تقریبا همین بدنه را دارند.
ایمنی خودرو به پوشش بدنه نیست بلکه به ستونهای اصلی است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۴
خلایق هر چی لایق!
شهاب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۴
این تست های بچه گانه رو لطفا تمام کنید!ضخامت بدنه خودرو در صنعت خودرو سازی امروز مزیت حساب نمی شود!
شریف زاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۴
بعد تصادف کاپوت ورقش کش اومده و طبیعیه که این طوری بشه
ناشناس
|
Canada
|
۱۵:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۴
یکبار برای همیشه در این کارخانه فرغون سازی را تخته کنید خلاص
ناشناس
|
Canada
|
۱۵:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۴
مسوولین خودروسازی های ایرانی مسوول ازدست رفتن جانهای بیشماری هستند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۴
استاندارد کجا بود؟
همین ماشین تحویل گرفتم ۳ بار تو ۱۰ هزار کیلومتر بوستر تعویض شده هنوز مشکل ترمز داره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۴
حلبش نازکه انشالله ۴ میل میزنیم درست میشه...این دیگه جنجال نداره... نمیخوای نخر
بنده خدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۴
ایران خودرو به فکر مصرف کننده بوده که بدنه به راحتی فرو بره و به راحتی به حالت اولیه برگرده!
نظرات بیشتر