علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
حد اقل سواد اقتصادی وجامعه شناسی برای توصیه کردن لازم است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
همه چیز زیر سر ایین یارانه هاست . کلا یارانه ها ر. بردارند . همه رو راحت کنند . بعد سهم هر کسی رو مشخص کنند ولی بهش ندند . این مردم هر چه به روزشون بیاد حق شونه .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
بنده خدا فکر کردی دولت بنزین یورو 5 اروپایی داره وارد می کنه؟ یک اشغالی مث بنزین پتروشیمی ها داره از روسیه و جاهای مشابه میاره ، بعدم ادعا داره بنزین یک دلاری داریم وارد می کنیم
بنده خدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
پول بنزین وارداتی باید از این خودرو و سایپا گرفته بشه که ماشین هایی با مصرف سوخت بالا و غیر استاندارد تولید می کنند و به مردم گرانتر هم می فروشند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
بنزین یک راه حل منطقی داره در کشورهای خارجی خودرو ارزان و بنزین گران است در ایران برعکس خوب راه حلش اینه که در یک برنامه پنچ ساله هرسال بنزین مثلا دو برابر شود تعرفه واردات هم مثلا سالی حدو 30 درصد کاهشی و عوارض مختلف و مالیات و غیره هم از کار خانه های خودروسازی اخذ نگردد تا در عرض پنج خودر ارزان و بنزین هم به قیمت تمام شده برسد کار به همین راحتی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
قیمت بتزین باید سالانه با شیب ملایم اضافه شود . هم مردم می پذیرند و هم بتدریج قیمت اصلاح می شود. با گرانی خودرو و لوازم یدکی و دستمزد تعمیرات هزینه بنزین در مجموع هزینه های حمل و نقل حتی به پنج درصد هم نمی رسد و نباید بهانه ای برای افزایش غیر منطقی کرایه باشد.