شرکتها با مونتاژ خودروهای چینی 100 درصد سود حاصل می کنند
در صورتی که در بزرگترین و محبوب ترین خودروسازان دنیا این سود زیر 30 درصد است
مونتاژکاران ایران خدمات پس از فروش افتضاح دارند در حالیکه بیشتر خودروسازان دنیا گارانتی چند هزار کیلومتری بدون قید و شرط دارند
تمام خودروسازان دنیا به طور مستقیم و بعضاً به طور اقساط بدون سود و تحویل چند روزه میفروشند ولی مونتاژکاران ایران از طریق واسطه با قیمت که گاهی تا 500 میلیون تومان بالاتر از قیمت خود کارخانه آن هم چند ماهه تحویل میدهند، گاهی هم کلاهبرداری های عظیمی صورت میگیرد، این معنی تولید ایرانی و اقتصاد مقاومتی است.
۳۵ هزاردلار ماشین چینی آخه؟
ببین با این پول چیا میتونی بخری تو بازار دنیا؟
تازه به ایرانی همین رو میده ۶۵ هزارتا!
فکر کن پول بنز میدی لگن چینی سوار میشی ...
قرار بود خودروهای مونتاژی و وارداتی در حد خودروهای داخلی و با کیفیت بالاتر باشند تا باعث ارتقا کیفیت خودروهای داخلی گردند ولی اکنون تفاوت انها از لحاظ کیفیت تفاوت فیل و فنجان می باشد و هیچ اثری نمی توانند در بهبود کیفیت خود خودروهای داخلی داشته باشند و فقط مخصوص افراد ثروتمند جامعه می باشند.
خودروهای خارجی برای طبقه برگزیده اجتماع و ثروتمندان و قدرتمندان
و خودروهای داخلی هم برای فقرا و ضعفای جامعه
طبقه متوسط هم که عملا نابود کرده اند.
تا زمانی که دولت تکلیف واردات خودروهای کارکرده را روشن نکند مونتاژکاران هر کاری دلشان بخواهد انجام میدهند.
آقای پزشکیان که با شعار اجرای قانون قدرت را بدست گرفت در روز روشن جلو اجرای قانون واردات خودروهای کارکرده را به نفع مونتاژکاران گرفته است
نمیدانم این مونتاژکاران به کجا وصلند؟
مدیران خودرو در سالهای اخیر از ارز دولتی برای واردات قطعات و تجهیزات خودرو استفاده کرده است. بر اساس گزارشها، این شرکت تا خرداد ۱۴۰۳ مبلغی بالغ بر ۳.۵ میلیارد دلار ارز دولتی و نیمایی دریافت کرده است. از این مقدار، حدود ۲۶۲ میلیون دلار به ارز ۴۲۰۰ تومانی اختصاص یافته است. همچنین، مدیران خودرو با ۱۳ درصد از کل ارز تخصیصی به این بخش، در صدر دریافتکنندگان ارز برای واردات قطعات خودرو در سال ۱۴۰۲ قرار داشته است
شرکت مدیران فقط ثبت نام می کنه وسه برابر گرونتر به مردم گرفتار از سیستم فروش وپیش فروش خودروهای داخلی پول می گیره واونها را به تله می اندازه ،اما در تحویل دادن بسیار مشتری ها را اذیت می کنند اصلا پاسخ گو نیستند ،مثلا خودرویی که می گن نود روزه تحویل میدن بعضا تا یکسال تحویل می دن،ومشتری که داروندارش را فروخته وزیر بار قسط وام هزار بدبختی رفته وتمام مدارک ماشین بهش تحویل دادن ،اما خودرو را بهش تحویل نمی دن،جالبتر اینجاست که مشتری بایستی اقساط وامی که شرکت براش جور کرده راهم مجبوره پرداخت بکنه وگرنه از طرف بانک هزار جور بلا وبدبختی سرش میاد ،حال هیچ نهاد واژگانی هم پشتیبان این افراد گرفتار نیست،لطفا اگه براتون مقدور هست کمی هم فکر این افراد سقوط کرده در چاه مدیران خودرو باشید ،باسپاس
از کرمان موتور یک j7 خریداری نمودم روی خودروی چینی رادار و سینی زیر موتور وجود دارد.
این خودرو به دلیل دید کم پشت نیاز به رادار دارد. پس از تحویل خودرو به قیمت دو و نیم برابر خودرو در چین، باید به نمایندگی آپشن کرمان خودرو مراجعه نمایید و با مبلغی حدود 11 میلیون تومان رادار را نصب نمایید درد اصلی اینجاست که سپر و آینه ها را باز می کنند و ....
چرا ما را اینقدر تحقیر می کنید؟
گناه ما چیست؟
چرا باید برای خرید یک خودرو با سه برابر قیمت این قدر تحقیر و خوار شویم؟
تابناک عزیز خواهش می کنم تمنا می کنم پاسخ سوال بنده را از کرمان موتور بپرسید.
پاسخ ها
ناشناس
||
۰۷:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۶
بنده در اردیبهشت ثبت نام کرده ام در قرارداد نوشته اند تحویل سه ماه کاری
الان هر چه تماس می گیرم می گویند ان شاالله در آبان تحویل می شود.
فریاد رسی نیست. هر بلایی می خواهند سر مردم می آورند
در صورتی که در بزرگترین و محبوب ترین خودروسازان دنیا این سود زیر 30 درصد است
مونتاژکاران ایران خدمات پس از فروش افتضاح دارند در حالیکه بیشتر خودروسازان دنیا گارانتی چند هزار کیلومتری بدون قید و شرط دارند
تمام خودروسازان دنیا به طور مستقیم و بعضاً به طور اقساط بدون سود و تحویل چند روزه میفروشند ولی مونتاژکاران ایران از طریق واسطه با قیمت که گاهی تا 500 میلیون تومان بالاتر از قیمت خود کارخانه آن هم چند ماهه تحویل میدهند، گاهی هم کلاهبرداری های عظیمی صورت میگیرد، این معنی تولید ایرانی و اقتصاد مقاومتی است.