مشکل ما این است که این مسائل را گردن یکدگیر می اندازیم .
ایرانخودرو و سایپا ارث پدر مدیرانش نیست که جرات بکنند سرخود با ارز دولتی قطعه چینی وارد کرده و به اسم ایرانی به مردم تحمیل کنند.
مدیران این دو شرکت هم صرفا کارمند هستند ، دستور از بالا می آید و اینها صرفا اطاعت می کنند .
تمام مشکلات اقتصادی ما ناشی از مسائل سیاسی است .
اینهم شدن حکایت بنزین ، همه می گویند قیمت بنزین در ایران ارزان است ، اما هیچ کس اعتراف نمی کند که این ریال است که بی ارزش شده و ربطی به قیمت بنزین ندارد .
به جای اینکه قیمت بنزین را دو برابر کنید قیمت دلار را نصف کنید.
الان دیگه افریقایی ها هم میدونند لوازم یدکی ما از چین میاد شما تازه فهمیدید خودرو باید ازاد شود تا مافیا نابود شود تا وقتی افرادی درراس خودروباشند که بگویند 206 ولند کروز باهم فرقی ندارد اوضاع خوب نیست سالی 20هزار کشته و40هزار مجروح
بابت موضوع ماشین چرا کشور و انقلاب اینقدر هزینه میده ؟
واقعا افسرده شدیم این همه خبر بد از جانب خودروساز های ایرانی شنیدیم ،
واقعا اگر این خودرو ها کاملا ایرانی باشند ، باز قابل پذیرش میتونه باشه .
ولی هیچ قابل قبول نیست، دلار بابت اینها داد .
عرض به حضور همه ی عزیزان،دریکی از مناطق آزاد،یه شرکتی رو چند سال پیش تاسیس کرده بودند برای همین کار(که جنس از چین و...بیاد و در این شرکت مونتاژ بشه )،اینجوری که یکی از مدیران این شرکت میگفت باید ماهیانه یه چیزی حدود15هزار از یه محصول مثلا پخش رو تحویل سایپا یا ایران خودرو بده.البته این موضوع مال سال85یا6 به بعده،فکر میکردیم که این چرخه تولیدشه ولی زهی خیال باطل
تازه فهمیدید من برادرم تو ایساکو کار میکنه سالهای ساله که دارن این کار رو میکنن.وجنس چینی رو بسته بندی میکنندبه نام ایساکو به ملت میدن.تازه فهمیدید واقعا خسته نباشید.میزاستین صد سال دیگه میگفتین.
بیشتر تولید کننده های لوازم الکترونیک و .. کارشون همینه فقط ارز دولتی میگیرن میبرن در کشورهای دوست و همسایه خرج میکنن اونایی هم که افق بازتری دارند میبرن اروپا و امریکا
فقط یک سری محصولات بنجل به دست ما میرسه
این مقاله پر از تناقض هستش.
نمیشه بگی قطعه ایرانی بهتر و ارزون تره ولی سود خارجی بیشتره.
واقعیت اینکه کسب و کار داخل رو نابود کردیم. تا ثبات ارزش پولی نباشه کسب و کار بی معنی است.
نمیشه یه شرکت قرارداد با ایران خودرو و سایپا امضا کنه و زمانی پول بگیره که ارزش اون نصف شده.
دولت باید بابت صدمهای که به کسب و کار زده غرامت بده نه اینکه مالیات بگیره
قطعات چینی درجه یک تا سه را برای ایرانیان نمی خرند
آشغالترین قطعات یعنی درجه نه تا دوازده را میخرند و با برندهای اشغال خودروهای داخلی به خلق الله غالب می کنند و سود فراوان و حرام جمعآوری میکنند و همیشه هم طلبکار و هم مظلوم نمایی میکنند
ایرانخودرو و سایپا ارث پدر مدیرانش نیست که جرات بکنند سرخود با ارز دولتی قطعه چینی وارد کرده و به اسم ایرانی به مردم تحمیل کنند.
مدیران این دو شرکت هم صرفا کارمند هستند ، دستور از بالا می آید و اینها صرفا اطاعت می کنند .
تمام مشکلات اقتصادی ما ناشی از مسائل سیاسی است .
اینهم شدن حکایت بنزین ، همه می گویند قیمت بنزین در ایران ارزان است ، اما هیچ کس اعتراف نمی کند که این ریال است که بی ارزش شده و ربطی به قیمت بنزین ندارد .
به جای اینکه قیمت بنزین را دو برابر کنید قیمت دلار را نصف کنید.