وقتیکه اعتراض میکنی عاقبتش میشه اینکه همان 2تا عضو هیت مدیره را دیگه ندارید!!!فک کرده اعتراض کنه درست میشه ومیگن بفرمایید حق با شماست !!!شک نکنید که به بهانه ایی کل شرکت را هم مصادره می کنند
هیچینمیشه. همه محکومان پرونده عظام هنوز دارند راست راست راه میرن و فقط خود ایروانی رو گرفتن یکماه میره اون تو که برای خودش قصر ساخته ۳ ماه بیرونه داره به زندگیش میرسه. جالبه اون چند نفر دیگه حتی یکروز همزنداننرفتند با اینکه ۲۱ سال حکمگرفتن ?
هیچ ارتباطی به انحصار و تعارض منافع نداره. به هر حال خودروسازی و قطعه سازی از یک جنس هستند و ایرانخودرو میتونه قطعه ساز خودش باشه یا قطعه ساز میتونه خودروساز باشه. شاید اینطور بهتر هم باشه که قطعه ساز بزرگ در هیئت مدیره حضور داره. از طرفی با رای دادگاه که نباید سلب مالکیت صورت بگیره و این خودش ضد منافع عمومی هست....
وضعیت کاری این شرکت رو از لحاظ کاری دیدید؟
حدود ۹۵ درصد خانوم هستند بدون حقوق منفی
درحالیکه تخصص مرتبط ندارند در بدو ورود...
به نظرم وقتشه توی ایران رضایت و وضعیت پرسنل به یکی از المان های صلاحیت شرکت بدل بشه
خوب سهامدار ایرانخودرو است
سود و زیان اون کاملا متوجه این میشه
نتیجه این جنجال رسانهای این میشه که هیئت مدیره خودرو به کسی داده میشه که نمیخواد بدونه خودرو از قطعه ساخته میشه و پول قطعه سازها رو با تاخیر میدن تا خودرو به قیمت کمتر دست دلالان برسه و مهم نیست توان تولید یا کیفیت پایین بیاد
ساپکو ایران خودرو و سازه گستر سایپا رو هم بررسی کنید.
به سادگی میشه 40 درصد ستاد ایران خودرو و سایپا رو کم کرد که بجز کاهش هزینه و چابکی سازمان هیچ تأثیر دیگری نداشته باشه.
نیروهای صفی هم با استفاده از یک گروه مشاور درست حسابی راحت میشه 20 درصد کم کرد.
من اگر جای آقای پزشکیان بودم تمام کارخانجات خودروسازی را تعطیل می کردم و بجای آن خودروهای با کیفیت از ژاپن و کره جنوبی و آلمان وارد می کردم...
حال که کشور چهل سال هست در تحریم هست و شرکت های خودروسازی عاجز از تحویل یک خودروی استاندارد و ملی به مردم هستند مسخره است ما در کشور چنین کارخانجات خودروسازی داشته باشیم
اگر در فکر پول مردم نیستید حداقل در فکر جان مردم باشید
با درود
به نظر بنده اینچنین نیست. لطفا قبل از اینکه احساساتی نظر بدید به سایر خودروسازان دنیا نظری بندازید. مطمئن باشید که اگر دست دولت از خودروسازها کوتاه بشه و فقط نقش نظارتی و حمایتی داشته باشند و نقش انتصابات و سهم گیری از خودروسازان، خصوصی شدن ها حتی اینچنینی باعث رشد صنعت خودرو خواهد شد. شما نگاهی به سایز خودروسازان دنیا بیندازی، تقریبا بالای 50 درصد از آنها دارای سهام های 5 تا 100 درصدی در قطعه سازان هستند.
نمونه هایی از این به اصطلاح تعارض ها را در سایر صنایع داخلی همچون تولید صنایع لوازم خانگی هم می بینید.
موقعی تعارض پیش می آید که در راس شرکت خودروسازی دولت را قرار دهی و قطعه ساز را در آن سهیم کنی و با ارتباطات آلوده در سازمان های دولتی قصد نمایش خصوصی سازی داشته باشی.
این خصولت بازی ها سرانجامی نداشته و به علت سود فراوانی که چه در انتصابات و چه در چرخه تامین تا فروش نصیب دولت مردان میشود؛ هم اجازه خصوصی شدن به صنایع این چنینی را نمی دهند و هم از ورود مطالبه گر خصوصی به این ساختار با انواع استدلالات و احادیث می کنند. نمی خواهند برای تصمیم های غلط خود به کسی پاسخگو باشند. سهام دار خصوصی اصولا اجازه ضرر کردن را به خود نمی دهد و همواره در تلاش است تا کسب و کار خود را سود ده نماید. ولی همین الان خودروسازان دولتی چند ده هزار میلیارد تومان بدهکاری دارند. اگر خصوصی بود تا به حال چندین بار اعلام ورشسکستی کرده بودند.
شما را به خیر و ما را به سلامت.