هیچ فرقی نمیکنه که کدام اینها رییس این کارخانه بشود
سیستم ایران خودرو و سایپا و خیلی جاهای دیگر پر از فساد است
پر از فساد و بی لیاقتی که من گفتم را ،، شما ضربدر ۱۰۰ بکنید .
هیچ امیدی به هیچی نیست
ای کاش شرایطی پیش می آمد که نخبگان بر می گشتند و مدیران و کارگزاران فعلی ، مهاجرت می کردند .
تنها امید ایران و مردم ایران
نخبگانی هستند که در ۵۰ سال اخیر از کشور خارج شدند و مهاجرت کردند .
دولت باید از مداخله در مدیریت حرفهای بنگاه بیرون بیاید. خط تفکیک پررنگی میان لایه سیاسی و بنگاهداری بکشد و مطالبات کاهش مصرف سوخت، آلایندگی، ایمنی، تولید خودرو مناسب خانوار متوسط ایرانی(بلحاظ قیمت و کلاس) و صادارت و تراز ارزی را از مدیر عامل حرفهای منتخب مجمع عمومی داشته باشد. خودروسازی طرح کاد مدیران سابق وزارتخانه و اشخاص سیاسی وامدار این و آن نیست.
اگر چه اینها فضا سازی رسانه هاست و هر کسی رفیق خودش را مطرح می کند که شاید هیچکدام وزیرصمت و تیم انتصابت نشناسد،تابناک عزیز یک سوال داشتم، همه اینها که مطرح کردید مستقیما در صنایع خودروسازی متولی و یا سیاستگذار بودند، چرا در دوران خودشان نتوانستند، کیفیت و بهای تمام شده را مدیریت کنند؟ نفر اول هرجا بود گند زده، نیرومحرکه ایران خودرودیزل سایپادیزل را شخم زده آمده البته بوقچی خوبیست باد به هر طرف می آید به آن طرف خم می شود. نفر دوم خودش چندین سال سیاستگذار خودرو بود و تعداد چرخ خودرو را هم نمی داند و به اصطلاح دست چپ و راستش را نمی شناسد نفر سوم که اگر توانمند بود الان که کل تامین و تدارک ایران خودرو دستش است و اگر مشکل کیفی و کمی و گرانی خودرو که مربوط به زنجیره تامین و حوزه اوست گلی به سر این صنعت می زد البته شومن خوبیست نفر چهارم که کل تولید و اجرای ایران خودرو دستش بود ولی هیچوقت نتوانست و نمی تواند مشکل کیفی و قیمت خودرو را حل کند نفر پنجم هم که همچنین.تابناک عزیز رسانه شما وزین است لطفا با این گزارشات بدرد نخور مه نه به درد مردم و نه به درد کارگر می خورد، ارزش خود را پائین نیاورید
سلام تابناک عزیز
بابا چرا این آقای وزیر اینقدر آهسته و ریلکس کار میکنه؟ به خدا اگر زودتر برای صنعت معدن و در راس آن؛ ایمیدرو کاری نکنه؛ تمامی زحمات مدیران قبلی به فنا میره. توی مس و آهن، هنوز مدیران قبلی مرحوم رئیسی مشغول به کار هستند، مدیرانی که در بهترین حالت، مثل آقای مدرس خیابانی سابقه ی استانداری داشته اند. خب این بنده خدا هنوز نمیدونه مس را با کدام ص ث س مینویسند!!!
اگر میخواهیم صنعت خودرو را نجات دهیم باید التماس بکنیم یا یکی از خیامی ها بیان مدیریت این صنعت را دستشون بگیرند و یا فردی با معرفی این خانواده تاریخ ساز که در حدشان بسیار جفا کردیم.اگر آنان بودند الان ایران ناسیونال می توانست یک خودرو سازی در سطح جهانی باشد.ظلم کردیم و این نتیجه اش بود
جای مرد بزرگ صنعت خودرو کسی که ایرانخودرو را متحول کرد و جزو تحریم های ظالمانه آمریکا بود در راس این لیست خالیست !!! به راستی چرا نامی از مهندس قلعه بانی به میان نمی آید او که نه اهل لابیست و نه اهل رانت و...تابناک عزیز پیگیری بفرمایید
سیستم ایران خودرو و سایپا و خیلی جاهای دیگر پر از فساد است
پر از فساد و بی لیاقتی که من گفتم را ،، شما ضربدر ۱۰۰ بکنید .
هیچ امیدی به هیچی نیست
ای کاش شرایطی پیش می آمد که نخبگان بر می گشتند و مدیران و کارگزاران فعلی ، مهاجرت می کردند .
تنها امید ایران و مردم ایران
نخبگانی هستند که در ۵۰ سال اخیر از کشور خارج شدند و مهاجرت کردند .