وحید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۵
با یک حساب سرانگشتی می توانید متوجه شوید که در ساعاتی که نمودار متفاوت هست اکثرا بازه هایی هستند که ترافیک در خیابان ها زیاد هست و هیچ راننده عاقلی حاضر نخواهد بود برای 15 هزار تومان پول سرویس، 1.5 ساعت در ترافیک خیابان ها بماند. بهتره یک تجزیه تحلیل بفرمایید بعد پیام بگذارید و بی خودی اسنپ و رانندگان بیچاره اش را هدف قرار ندین. چه بسا پول های کلانی در جاهای دیگر از جمله فرش رونالدو با افتخار خرج می شود ولی کسی به فکر راننده فوق لیسانسی که از بیکاری اومده اسنپ و تو ترافیک ها و با این گرانی قطعات خودرو برای 20 هزار تومان 40 دقیقه وقت میزاره کسی فکر نمی کنه. واقعا تاسف...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۵
واقعا گل گفتی . ظلم در حق رانندهاست
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۵
شرکت اسنپ در ظلم جدید خود به رانندگان، به ازای هر سفر حدود 1درصد مبلغ را به بهانه خدمات شهری شهرداری از راننده کسر می کند. این خود دهها میلیارد در روز می شود و مشخص نیست چرا باید خودرویی که هرسال عوارض شهرداری را کامل پرداخت کرده بایستی دوباره عوارض شهرداری آن هم معلوم نیست شهرداری تهران است یا کدام شهر را دوباره از هر کرایه اش برداشت کنند. چرا به این تخلف های آشکار و پنهان رسیدگی و برخورد نمی شود؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۵
واقعا همجوره در حق رانندها ظلم میشه و این یک درصد اضافه جدید هست که باید رسیدگی بشه نه اینکه عجله دارم رو بردارن و فقط به ضرر رانندها کار کنن اگه راست میگید با این حجم بالا راننده و مسافر کمیسیونرو کم کنید بی وجدانها
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۵
اق ترافیک بالاخره قیمت رو میبره بالا اسنپ هم مال نهادهای بالادستی هست..همونایی که ظاهراً دنبال کاهش تورم هستن ولی در باطن افزایش میدن
حالا اینارو به کنار من یه سوال دارم که خواهش میکنم تابناک یه گزارش براش بده....اقا هرجا مامورهای راهنمایی رانندگی ورود میکنن که ترافیک کاهش بدن نه تنها کمش نمیکنن که بدترش هم میکنن دیدین تو اتوبان ها خودتون...فقط یه نمونه اش پاسگاه مرحو حسن صالح نژاد( اگه درست بگم) تقاطع اتوبان مدرس و همت نرسیده به ساختمان بیمه دانا که هروز با بستن اتوبان همت به تنهایی یک ترافیک وحشتان اونجا ایجاد میکنه به این خیال که ماشین هایی که از اتوبان مدرس به عمت غرب اضافه میشن بار ترافیکی مدرس رو کاهش بدن در صورتی که وقتی اینا نیستن ترافیک خودش خیلی روان هست..خواهش میکنم یه گزارش تهیه کنید
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۲:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۵
اسنپ و تپسی با ریختن روزانه هزاران راننده پلاک غیر تهران یکی از بزرگترین عاملهای آلودگی و ترافیک تهران هستند
اسي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۵
******************************************************** قابل توجه كساني كه رانندگان اسنپ را مي كوبيد ********* 1- كرايه اژانس دوبرابر اسنپ هست 2- رانندگاه اسنپ دارن 20 درصد كميسيون مي دن 3- جشنواره هاي تشويق رانندگان كلا دروغ بزرگ هست نمونه من كه در تابستان ازكولر هميشه استقفادهع كردم و مدال خوش دكا گرفتم اما كميسيون من همون 20 درصد هست چرا ؟؟؟؟؟؟ 4- بعضي از مسافرين راننده را با بار كش و اتوبوس اشتباه گرفتن ***************آخه راننده چه گناهي داره اين اسنپ اشك ما را در اورده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۵
کرایه های توهین آمیز اسنپ واقعا توهین به رانندهاست و از حجم زیاد رانندها به خاطر شرایط اقتصادی بد سو استفاده میشه اسنپ هم فقط فکر کمیسیون بیشتر خوشه و میگه مشتری بیشتر سود بیشتر و رانندها ضرر میکنن کمیسیون رو تمام و کمال میگیره و تشویقی میزراه از قیمتها کم میکنه و خلاصه این وسط فقط اسنپ داره سود میکنه اگه زورتون میرسه که نمیرسه بگید کمیسیونشو کم کنه و و رانندها رو اینقدر نکوبید واقعا از مجبوری باید اسنپ رفت و بعدن همه ماشینا داغون و تعمیری فقط زحمت بیخود برا راننده میمونه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۵
من یه مدت محل کارم عباس آباد بود
با تاکسی می آمدم ونک و از ونک با خطی ها به پونک می رفتم
یه نم بارون یا برف می زد کل خطی ها ناپدید می شدند و حتی در سال 88 تا پونک تا 50 هزار تومان توسط دربستی ها مطالبه می شد یعنی 200 هزار تومان سال 88 برای چهار مسافر !
قبول کنید که در هر شغلی افرادی وجود دارند که در شرایط سخت پشت مردم را خالی می کنند که همه دنبال خودرو شخصی هستند
اسنپ هم در هنگام بارندگی و اوج ترافیک پیدا نمی شه
اگر حمل و نقل عمومی سامان و قانون داشته باشه مردم تک سرنشین نمی چرخند که ترافیک بشه و برای اسنپ و تاکسی شرایط بهتر می شه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۵
واقعا کرایه های اسنپ برای رانندها توهین امیزه . هنوزم مسیر پانزده تومنی میده و هیچ افزایشی برای امسال نداده و واقعا از مترو و اتوبوس هم ارزونتر شده و اسنپ هم فقط به فکر منافع خودشه و جدیدا یک درصد کمیسیون عوارض شهری هم اضافه کرده و از حجم زیاد مسافر ارزانخواه و رانندهایی که به خاطر شرایط بد اقتصادی مجبورن کار کنن سو استفاده میکنه و 16 درصد کمیسیون میگیره و هیچ کس هم نمیگه که چه خبره و زورشون به راننده بدبخت میرسه که این ترافیکها فقط تهش ماشین داغون و اعصاب داغون میمونه. واقعا انصاف خوب چیزیه !!! اسنپ فقط به فکر منافع خودشه و کمیسیونش و هیچ سرویسی به رانندها حتی در حد بنزین هم نمیدن و راننده بیچاره با حساب استهلاک و بنزین و جریمه و تصادف و ... اخرش ضرر هم میکنه ولی در کوتاه مدت درآمد داره و سود اصلی به جیب اسنپ میره
ahmadi
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۵
کرایه ونک تا بهشت زهرا هقتادوپنج تومن کمیسیون در رفته شصت وسه هزارتومن اونم سه نفر کرایه ونک تا میدان ولی عصره توجیه داره اجخاف در حق راننده است همین مسیر را مسافر کنار خیابان سوار کنی ببین چندکورس میشه با چقدر کرایه
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۵
لطفا به مزایای تاکسی اینترنتی توجه کنید که ۱. مسافر از خدمات نرم افزاری و شبکه اینترنتی براحتی استفاده میکنه ۲.از هر کجا که مایل باشه سوار و پیاده میشه، ۳. مشخصات راننده معین و قابل پیگیریه ۴. زمان استفاده از تاکسی اینترنتی تمام صندلی های تاکسی در اختیار مسافر هست(چهار صندلی) در واقع قیمت پرداختی بابت ۴ صندلی است. ۵. ۲۴ ساعته و مطمئن
بی انصاف نباشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۶
من مسافر دائمی اسنپ هستم، اما در یک ماه اخیر کاملاً شاهد این بوده ام که هر روز صبح مسیر ۳۰ تومنی رو بالای ۴۲-۴۳ تومن میده و حتی تا ۴۷ تومن هم نرخ داد. اما عصر همون مسیر ۳۰ تا ۳۳ تومن بیشتر نیست.

نرخ‌های صبح واقعاً ناعادلانه است. متاسفانه خیلی از شهرها، تپسی ندارند که رقابت ایجاد بشه. تجربه شخصی من میگه اسنپ در مسیرهای کوتاه و تپسی در مسیرهای طولانی معمولاً قیمت بهتری دارند.
نظرات بیشتر