این اسمش زیان نیست.
اسمش چیز دیگه ای است که بر سر مردم خراب شدند.
شرکت بزرگ تویوتا در تمام دنیا نمایندگی دارد
مقایسه کنید تعداد کارکنان تویوتا با این دو تا....
سلام
چه اجباریه تولید میکنی که ضرر ببینی؟
کلا تعطیل کن خیال همه هم راحت
والا بخدا اینجوری کلی دعا خیرم پشت سرتونه
آخه دیگه حداقل آمارکشته شدن تو تصادفات به شدت کاهش پیدا میکنه
و مردم میتونن ماشین درست و در خور شان سوار شن
تنها راه نجات صنعت خودرو فروش سهام سایپا و ایران خودرو به شرکت های بزرگی مثل کیاموتورز و تویوتا و فولکس واگن هست .
دولت میتونه شریک این خودروسازان باشه اما تصمیمات مدیریتی باید توسط همون خودروسازان گرفته بشه . بازار ایران تشنه خودروهای جدید و مدرن و کم مصرف هست .
قطعه سازان داخلی هم توانایی تامین قطعات خودروهای جدید رو دارن
فقط وفقط مدیریت دولتی و سفارشی باید بره کنار .
با نیرروی کاری ارزان و قیمت پایین انرژی میشه خودروهای ده هزار دلاری رو خیلی ارزانتر تو ایران تولید کرد و مصرف سوخت کشور هم پایین آورد .
افسوس که تحریم و شرایط بد اقتصادی و تنش های بین المللی فرصت شراکت با دنیا رو به ما نمیده
مضاف بر اینکه دلواپسان همیشه حاضر در صحنه محاله بگذارن چنین اتفاقی رخ بده .
نتیجه اینکه تا چند سال آینده هم باید انتخابمون ۲۰۶و۲۰۷وشاهین و تیبا البته با قرعه کشی باشه ...
قاتل ده ها هزار ایرانی عامل نقص عضو صدها هزار ایرانی
هم مردم ایران را می کشد
هم نقص عضو می کند
هم جلوی بازار آزاد و رقابتی خودرو را گرفته
هم گران فروشی می کند
هم مصرف سوخت بالایی دارند
هم آلایندگی دارند
و باز هم زیان ده هستند!!!
هر کشوری بود این خودرو مونتاژکن ها و پشتیبانانشان را پشت میله های زندان می انداخت. ..
واقعا مایه خجالت و سرافکندگی است برای کسانی که مدیران رده بالای یا عضو هیات مدیره شرکتی هستند که تقریبا همه کسانی که خودرو می خرند از سر ناچاری و با نا رضایتی است.
اصلا آیا این معامله درست است؟
متاسفانه جبران این ضرر هنگفت که نتیجه ناکارامدی مدیران این خودروسازان است از جیب همه مردم ایران برداشته می شود حتی کسانی که در دوردست ترین نقاط ایران با کمترین امکانات و بدون خودرو زندگی می کنند...