ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۸/۱۲
خب تعطیلش کنید بجاش خودروهای باکیفیت ژاپنی و کره ایی و آلمانی و فرانسوی وارد کنید با قیمت مناسب .
اینجوری هم ایران خوردو ضرر نمیکنه و جمع میشه؛ هم مردم خودرو با کیفیت سوار میشن.
موریس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۸/۱۲
مشکل قیمت دروغین قطعات هست.
همین و السلام.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۸/۱۲
مردم مطمئن باشید اگر ایران خودرو پارس و سمند و 207 را به قیمت ازاد هم بفروشه باز هم میگه زیان میدم ...
این استراتژی این شرکته
سروش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۸/۱۲
پدر من یک فرد بیسوادی هست میفرمایند چطوری هست این همه دکتر و مهندس که مدرکشون و سوابق شون یک تریلی هم نمیتونه بکشه هنوز نتونستن اقتصاد مریض این کشور سر و سامان بدن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۸/۱۳
پول طرح جوانی رو قسطی دولت بده
حقوق متوسط سایپا و ایران‌خودرو ۸۰ میلیون چند سال پیش بوده، کافیه مثل جاهای دیگه بدن سود می کنن
کیوان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۸/۱۳
منظور از زیان ده سود چند صد میلیون دلاری رسیده به چند ده میلیون دلار.همون بلایی رو که سر خودروسازی آوردند الان با این طرح رجیستری برای ایفون پیاده میکنند که اندازه کل قیمت یک گوشی رو باید مالیات بدهید.مالیات برای هوای آلوده مالیات آسفالتهای افتضاح خیابانها و اتوبانها و ده ها مورد دیگه.