حسین
|
Germany
|
۲۱:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۸/۱۰
به احتمال زیاد تویوتا بیست سال پیش بوده
جاوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۸/۱۰
با پراید اسنپ کار میکنم مسافر امروز در صندوق محکم بست فرو رفت جای دستش مونده.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۸/۱۰
تویوتا ماشینی که حتی تو بازار امریکا هم فروش داره
امریکایی هایی که اکثرا پیکاپ و خوردوهای عضلانی مورد پسندشون هست باز نمیتونن از تویوتا بگذرن
حافظ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۸/۱۰
چقدر مثل پراید بود
خلیل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۸/۱۰
بابا ازمایش سخت تر ازاین‌ازاینهارو پراید گذارنده...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۸/۱۰
سلام
ابدا که به کیفیت سایپا و ایران‌خودرو برسد
behrooz
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۸/۱۰
سلام
فقط اینها نیست
مساله کاپوت ماشین ابتدایی ترین آنها است
محمدندیم بهرامزهی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۸/۱۰
زیر کاپوت فنر گذاشتند
جدا از اینکه خودش هم هنوز به دلیل وصل نبودن وسایل جلوبندی هم حالت فنری دارد
Mohajer
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۸/۱۰
ایران خودرو و سایپا نمی‌خواد با پتک
جرأت کنند با مشت امتحان کنند ....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۸/۱۱
زیرچکش ک فنر نزاشتن
چکاره سایپا ایران خودرو هستی ک اینجوری پشتشون میگیری ????
عباد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۸/۱۰
ماشینهای ایرانی نیاز به ضربه زدن با پتک ندارند
باد جاده کاپوت را کج و کوله می‌کنه اینو با چشمان خودم دیدم ...
نظرات بیشتر