علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۳
چرا اینها بسته نمیشن.
نرخ بیکاری ۱۲ درصد با ۱۳ درصد چه فرقی می کنه که در اینهارو تعطیل نمی کنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۳
جلوی زیان را هرچه دیرتر بگیری بنفعت است البته فقط در ایران
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۴
قوطی روغن نباتی و ضرر؟ مگه میشه ؟ مگه داریم؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۴
تابناک داره تزریق خبر می کنه و زمینه رو اماده می کنه برای باور مردم که ماشین قیمتش باید بیشتر از این چیزا باشه، باند مافیای ماشین توی کشور قصد گرون کردن ماشین رو داده
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۴
خودروسازان از بانک های خود وام با سود بالا می گیرند و از قطعه سازی های خود قطعات بی کیفیت با قیمت بالا می گیرند و به اصطلاح از این جیبشان می بخشند به جیب دیگر و الان با جیب خالی و حقوق های فوق نجومی مدیرانشان و مدیریت فشلشان ادعای ضرر انباشته دارند با این حال قیمت محصولات نا ایمن و بی کیفیت و با تکنولوژی چند دهه پیش را با قیمت بالاتر از خودروهای با کیفیت خارجی به مردم غالب می کنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۴
عامل زیان انباشته نیروی کار مازاد مخصوصا دررده میانی وبالایی با دستمزدهای نجومی حدافل باید 70درصد تعدیل نیرو کند حتی اعضای مدیریتی باید اخراج شوند وقتی زیانده هستند چرا باید پاداش های نجومی بگیرند ودراخر انحصار ومافیا بازی عامل اصلی میباشد وقتی میگن 206 ولند کروز باهم فرقی نداره اوضاع اینجوری خراب میشه