در این دوتا خراب شده را ببندید
از محل صرفه جویی در مصرف سوخت حقوق پرسنل را پرداخت و ماشین باکیفیت با ارائه مشوق های مختلف و تعرفه های منفی وارد کنید
اونوقت بین فروشنده های بین المللی رقابت راشاهد خواهید بود
بنده با رقابتی شدن موافقم
اقا بذارین هر قیمت میخوان بدن
تعرفه واردات رو هم پایین بیارین
مردم معلوم میکنن طرف کدوم میرن
قبلا هم قیمت دستوری نبود وارداتم ازاد بود
خودرو سازان اعداد و ارقامی که میگن داریم ضرر میدیم و فلان همش دروغه
مگه درآمد مردم مستضعف زیادشده که اینجور رو مردم فشار میارین؟
زودتر قیمتهارو پایین بیاورید...
تعرفه تا صفر نشه هیچ سودی برای خریداری که توان خریدش 500-600 تومن بیشتر نیس نداره .
پولداری که میخواد ماشین 3 میلیاردی بخره حالا 2500 میخره .
به ما چه .
یا باید تعرفه صفر بشه یا واردات دست دوم بدون تعرفه ازاد بشه تا مردم از این گروگان گیری خودرویی نجات پیدا کنند. دست از سرمون بردارین
اگر خودرو گران است چرا مردم چندصد میلیون بیشتر ان را میخرند و می فروشند؟
چرا هر خریدار که بیشترانهابه دلال می رسه و فاکتورهزینیه واقعی ان به خودروساز و باعث بدهی نجومی میشه درواقع گلوگاه فساد همین جاست که خودروساز مجبور می کنند برای یک عده ایی خودرو را ارزانتتر بفروشند وفاصله چند میلیونی باقیمت بازار داشته باشد
ازیک طرف خودروساز ادعای صدهزار ممیلیاردی بدهی می کند واز طرفی عده ای یمیویند خودروساز گران فروشی می کند
حقوق متوسط خودروسازان داخلی بین ۵۰ تا ۶۰ میلیون هست
روزانه یک ساعت کار مفید نمیکنن
دور ریز غذای روزانه کارخونه خودش کلی هزینه داره!
واقعا جمع کنید این کارخونه های بلا استفاده رو
اما خواهی دید همان تعداد محدود به قیمت دستوری به دست مصرف کننده نهایی میرسد یا قیمت بازار