نخریییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییید
مشکل از مردم هم هستش که در یک رقابت تعویض خودرو افتادن و الن هم که همه هجوم اوردن به شاسی بابا نخرید تا ورشکست بشن خیال همه راحت بشه.
زیان خودروسازان به هر حال از جیب مردم پرداخت میشه ..چه بهتر که به جای هزینه از بیت المال عمومی که مال همه مردم هست از خود خریداران کسر بشه و مابه التفاوت هم به جیب دلال نره.انتظار داریم کارشناسانه تحلیل بگذارید'درسیستم دولتی زیان نهایتا توسط مردم پرداخت خواهد شد.اتفاقا با واقعی کرون قیمت خودرو شاید وًعیت خودرو بهتر بشه
خدا قوت آقا مسعود... حداقل بابت حرف های قبل انتخابات عذرخواهی کن اگر بابت اینا عذرخواهی نمیکنی!
۱۰ شاخص در اول دولت گرون شد با دستور خود دولت.
واردات برای عامه مردم انجام نشد که هیچ، هنوز توزیع قطرهچکانی خودروهای کاملا چینی ملی با ۳۰ درصد افزایش قیمت ادامه دارد.
اون دنیا بابت دوران جوانی ای که از ما سوزاندید چی میخواید بدید؟
این فشاری که به مردم میاد باعث عبور بخش مردد که با امید حداقلی رای دادن حتی از پزشکیان و اصلاحات هم میشه. یادمون نره مشارکت مردم در انتخابات خوب نبود و عملکرد بد پزشکیان پای خودش به تنهایی نوشته نمیشه .
با سلام
حدود سی سال پیش اقتصاددانان دانشکده اقتصاد علامه طباطبایی معتقد بودند ورود و سرمایه گذاری در بخش خودرو به نفع ایران نیست و معتقد بودن ما در این بخش مزیت نسبی نداریم چون از نظر تکنولوژی پنجاه سال از کشورهای دیگر عقب هستیم و بنابراین تولید خودمان را بایستی در کشور خودمان بفروشیم و این هم باعث مصرف بیشتر سوخت و الوده شدن هرچه بیشتر شهرها خواهد شد و هزینه بهداشت به صورت سرسام اوری افزایش خواهد یافت.
پیشنهاد می دادند بهترین راه سرمایه گذاری در بخش پتروشیمی است که در ان دارای مزیت نسبی هستیم.
اکنون درخواست خودرو غیر واقعی و بیشتر دلالان و سفته بازان در نوبت خرید اتومبیل هستند . که بایستی چاره جویی نمود .
مشکل از مردم هم هستش که در یک رقابت تعویض خودرو افتادن و الن هم که همه هجوم اوردن به شاسی بابا نخرید تا ورشکست بشن خیال همه راحت بشه.