من ب عنوان ی جوان 32ساله و کارگر چنان زحمت کشیدم نمیتونم ی پراید پوکیده بخرم بعد ایران خودرو سایپا تا دسته میکنن تو ملت چطور ماشین خارجی وارد کنن وقتی هرچ تو ایران گرون میشه مردم بیشتر هجوم میارن باید این دو شرکت تحریم بشن
همه هم درد را میدانند وهم درمان.ولی تا زمانی که اراده ای برای درمان نباشد،هرقانونی به نفع ملت توسط ذی نفعان رانت خوار به بیراهه می رود وقانونگذار ومجری قانون هم اراده ای قاطع برای اجرای قانون وتنبیه متخلفین از قانون ندارد.
سلام.
پایان انحصار خودرو فقط یک راه حل دارد و دست خود مردم است:
شش ماه ،فقط شش ماه مردم هیچ خودرویی نه ثبت نام کنند و نه از کارخانه بخرند... کمپینی که چند سال پیش داشت جواب می داد و دولت با کلک وام و ...شکستش داد.
بهرحال هرکدوم ما یا ماشین داریم یا بالاخره یه جوری رفت وامد می کنیم شش ماه همین وضعیت را حفظ کنیم و ماشین نخریم بخدا به نفع همه هستش
کدام کشورمستقلی دردنیا مایل است کشورش راگورستان اتومبیلهای کهنه کشورهای دیگر کند آخرمناعت طبعمان چه شده که بعضی التماس میکنند دولت اجازه ورود اتومبیلهای فرسوده کشورهای دیگررابدهدواقعاًچه فکرمیکردیم چه شدیم اگراتومبیلهای داخلی قلابی هستند دمارازروزکارسازندگانش بایددرآورد ونه اینکه در درکشوری نفت خیروبالقوه ثروتمند مردمش رابه کهنه خری و کم شخصیتی تشویق کرد
یک عده شکم سیر داشون ماشین خارجی میخواد مدام بحث ساده انگارانه واردات خودرو را مطرح میکنن. واردات خودرو به هر شکلی به نفع طبقه پولدار جانعه است. مثل آیفون و چیزهای دیگه. نه ماشین داخلی ارزون میشه و نه میشه ماشین خارجی خرید. شرایط اقتصادی فرهنگی و اجتماعی کشور اجازه طرح این موضوعات بی اساس را نمیدهد.