ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۹/۱۶
اگر تا چند سال نیرو نگیرن مشکل حل میشه
البته باید کیفیت ببرن بالا و به فکر صادرات باشند
دولت هم از قیمت گذاری دستوری دست برداره تا ضرر نکنند
چون مواد اولیه با قمیت دلار به دستشون میره و مدیران نالایق بریزن بیرون
در کنار اینها باید واردات خودرو کم کم هر سال حداقل تعرفش ده درصد کم بشه
دیگه بیشتر از این وقت دادن عقلانی نیست
عماد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۹/۱۶
کارخانه از زیان ناراضی، مردم ناراضی، دولت ناراضی
چه دستی در میان است که این غده برداشته نمی شود؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۹/۱۶
مقصر اصلی این وضعیت در صنایع خودرو مدیران بی کفایت گمارده شده در راس این صنایع هستند که مثل ورزش سیاسی کاری می کنند و چون بی کفایتند فقط افزایش قیمت بلدند نه افزایش کیفیت .
عامل ایجاد این همه بی کفایتی ناترازی مدیران رابطه ای و ... است
ناشناس
|
Turkiye
|
۰۸:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۹/۱۷
خودرو مونتاژ کن که مشتری زوری داره
بازار انحصاری داره
جلوی واردات خوردو را گرفته
قطعه با ارز مفت وارد می کنه و خودرو مونتاژ می کنه بعد ضرر بده دیگه نوبره !!!!!!
علیجانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۹/۱۷
داشتن هزاران کارگر و کارمند سفارشی تبدیل به پاشنه آشیل خودروسازان شده نه میشه از دست این ادمها خلاص شد و نه کارایی دارند
پیلا پیلا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۹/۱۷
یک لوپ بی حاصل و ابدی. فرض کنید که قیمتها را هم بالا بردید. شما سیرمونی ندارید. دوباره هزینه های سربار خود را افزایش میدهید. به جای اینکار یه نگاهی به خودروسازهای درست و حسابی کنید. جمع کنید این بساط رو.