اتحادیه اروپا و حتی آمریکا در حال سختیگری جهت تردد خودروهای برقی چینی هستند، در چنین شرایطی، جای پرسش است که چگونه خودروی آواتار ۱۱ توانسته مجوز استانداردهای لازم برای ورود به کشور را دریافت کند؟
خیلی سوال خوبیه، آمریکا و اروپا هرکاری کردن درسته، گفتن بمیرید ما باید بمیریم.
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۵:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۹/۲۶
تابناکه دیگه اونم مثل خود ماها بعضی اوقات جوگیر میشه مخصوصا در سرما ، تابی عزیز دوست داریم
سال ۲۰۳۰ از هر دو خودرو تولیدی یکیش برقیه و ۹۰ درصد خودروهای برقی از آن سال تولید چین خواهند بود، در خود آمریکا فروش چینیهای برقی از مال خودشان بیشتر است
اقدامات اروپا بیشتر جنبه اقتصادی دارد تا امنیتی . با توجه به کاهش ۱۵٪ تولید و فروش خودرو در اروپا
ضمن اینکه در این مقاله اهداف مرموز دیگری مد نظر بوده تا یک اطلاع رسانی
خیلی سوال خوبیه، آمریکا و اروپا هرکاری کردن درسته، گفتن بمیرید ما باید بمیریم.