معمار این نظام می گوید که میزان رای ملت است. آقایون این کلام رو فقط در موقع انتخابات استفاده می کنن در صورتیکه قول آن مرجع فقید کلام قرآن بوده. امام (ره) گفتند جمهوری اسلامی نه یک کلمه بیشتر و نه یک کلمه کمتر. توجه کنید به آیه ۲۵ سوره مبارکه حدید: همراه پیامبران کتاب و میزان را فرستادیم. کتاب که مشخص است قران مجید است٬ و به تعبیر معمار این انقلاب و این نظام میزان رای ملت است. آنچه در کتاب است غیر قابل بحث است و به غیر از آن هر چه هست طبق رای ملت معین می شود. کتاب اسلامی بودن این نظام است و میزان جمهوری بودن آن ٬ نه یک کلمه بیشتر و نه یک کلمه کمتر. مثلا در مورد حجاب٬ داشتن حساب در کتاب آمده است٬ حکم نداشتن آن در کتاب نیامده و بر اساس میزان٬ رای ملت٬ تعیین می شود. به همین راحتی متوجه می شوید که معمار این نظام به غیر از موارد قرآنی هر آنچه دیگر است را به رای ملت ارجاع می دهد. نظرات فقهی هم یکی از مجراهای ارائه نظرات میزانی است٬ اما باید به تایید ملت برسد٬ چرا نظرات امام را تحریف می کنید؟ حاکمیت باید اجازه دهد که رای ملت تعیین کننده هر آنچه که صراحتا در قرآن نیامده باشد٬ همین.
نظراتش عین حقیقت و درسته. متاسفم برای غربزده ها که با انسانیت و عقلانیت فاصله ی زیادی دارند. به جای بزرگداشتن اساتید دانشگاهشون به طعنه و تمسخر می پردازند.
خجالت بکشید!!!!!!!!!
دکتر عراقچی! می فرمایند به بشار اسد توصیه های کردیم و او امتناع کرد... ما در خصوص تحرک معارضین در ادلب به او هشدار دادیم ولی دولت سوریه تصمیمات مستقل گرفت ... حماس برای عملیاتش با ایران مشورت نمی کند ... و ... پس با این اوضاع ما فقط نظاره گر تحولات منطقه هستیم که ببینیم آخرش چی میشه؟!!
معمار این نظام می گوید که میزان رای ملت است. آقایون این کلام رو فقط در موقع انتخابات استفاده می کنن در صورتیکه قول آن مرجع فقید کلام قرآن بوده. امام (ره) گفتند جمهوری اسلامی نه یک کلمه بیشتر و نه یک کلمه کمتر. توجه کنید به آیه ۲۵ سوره مبارکه حدید: همراه پیامبران کتاب و میزان را فرستادیم. کتاب که مشخص است قران مجید است٬ و به تعبیر معمار این انقلاب و این نظام میزان رای ملت است. آنچه در کتاب است غیر قابل بحث است و به غیر از آن هر چه هست طبق رای ملت معین می شود. کتاب اسلامی بودن این نظام است و میزان جمهوری بودن آن ٬ نه یک کلمه بیشتر و نه یک کلمه کمتر. مثلا در مورد حجاب٬ داشتن حساب در کتاب آمده است٬ حکم نداشتن آن در کتاب نیامده و بر اساس میزان٬ رای ملت٬ تعیین می شود. به همین راحتی متوجه می شوید که معمار این نظام به غیر از موارد قرآنی هر آنچه دیگر است را به رای ملت ارجاع می دهد. نظرات فقهی هم یکی از مجراهای ارائه نظرات میزانی است٬ اما باید به تایید ملت برسد٬ چرا نظرات امام را تحریف می کنید؟ حاکمیت باید اجازه دهد که رای ملت تعیین کننده هر آنچه که صراحتا در قرآن نیامده باشد٬ همین.