سلام
دانش آموزان ابتدایی هستند ولی مطالب در حد راهنمایی
معلم ها هم که به هیچ وجه به کتاب اکتفا نمیکنن و سوالات بسیار گسترده ای خارج از کتاب دارن که رسما به اطلاعات عمومی بچه برمیگرده
حداقل نظام قدیم کمی درسخوان و مدرسه ای بودن
حالا که خانواده ها هم دارن تنفر پیدا میکنن از درس
من خودم معلمم و این شیوه جدید رو اصلا قبول ندارم
وقتی نمره باشه دانش آموز ترغیب میشه و رقابتی بین بچه ها نیست.
خود معلم به دانش آموز ممتاز و کسی هم که خوبه به هردوشون نمره میده خیلی خوب اما سیستم قدیمی تر دست معلم باز بود تا اختلاف نیم نمره رو هم لحاظ کنه
آخه عزیزان ارزشیابی در این سیستم باید باشد
اینجا که اروپا نیست که سیستم آنها بسیار مرتب و منظم می باشد و ارزشیابی توصیفی در آنها بسیار موثری و مفید می باشد اما در اینجا فرق می کند واقعا ارزشیابی توصیفی جواب خوبی برای ما نبوده بنابراین این سیستم آموزش و پرورش همه ی ما یعنی معلمان و دانش آموزان را سردرگم کرده بایستی یه چاره ای اندیشید و گرنه بسیار بد خواهد شد و نتایج آن را در سال های آینده مشاهده و احساس خواهیم کرد.
با این کارهاتون مردم را به جون هم می اندازید و قشر زحمتکش معلم را ناامید و بی احترام خواهید کرد .
بسیار بسیار این کارهای غیر کارشناسیتون به ضرر همه ی جامعه خصوصاً معلمان و دانش آموزان خواهد بود
لطفاً بی خود و بی جهت و بدون کارشناسی حرف نزنید
دختر منم کلاس دومه دبستانه، برنامه امتحانی دادن بهشون ، معلم هم امتحاناتش رو نمره میده ، جوری که کلاس دو دسته شدن ، تنبلا و زرنگا ?، همیشه هم بهشون تاکید میکنه نمره ی بالای ۱۷ خوبه فقط .... چیزی هم نمیتونیم بگیم ، بهمون میگه شما درایت ندارین
دانش آموزان ابتدایی هستند ولی مطالب در حد راهنمایی
معلم ها هم که به هیچ وجه به کتاب اکتفا نمیکنن و سوالات بسیار گسترده ای خارج از کتاب دارن که رسما به اطلاعات عمومی بچه برمیگرده
حداقل نظام قدیم کمی درسخوان و مدرسه ای بودن
حالا که خانواده ها هم دارن تنفر پیدا میکنن از درس