ازماست که بر ماست بجای نخریدن صف میکشیم اروپایی ها واقعا متحدند اما ما ایرانی ها شده ایم مردمانی دلال و حریص همین حرص و طمع باعت شده سایپا و ایران خودرو بجای اینکه اونا با هزار تبلیغ مشتری جلب کنند برعکس مردم بو میکشند واسه وعده تبت نام ای داد وبیداد انتهای راه حرص مردمان ایران و تورم به ختم خواهد شد من که نمی دانم
همچین انتقاد برش داری نبود مثلا رنگ که قابل تعیین هست. اما یه کاری که گفته نشده و واقعا مهمه اینه که ثبت نام میکنه یه سریا اردیبهشت یه سری ماههای بعد تا شهریور و مهر. دوباره چندهفته بعد ثبت نام میکنه از دوباره از اردیبهشت شروع میکنه و اونا که قبلا ثبت نام کردند رو نادیده میگیره یعنی هیچ اولویت ثبت نام وجود نداره زنگ هم بزنی جواب سربالا میدن. روزی که بانکها تعطیل شده بودند ثبت نام گذاشته. شفاف در سایت اعلام نکرده که باید واریزی آنی باشه وکالتی نبود. نیاید پول بگیره 9 ماه پیشش باشه اختلاف قیمت هم که کمه نمیشه هم پول رو براحتی پس گرفت رفت آزاد خرید
اینا که همیشه همین بودن و مردم هم همیشه رفتن توو صف که یه مثلا خودرو به قیمت کارخونه بخرن و چند برابر قیمت به هموطنشون بندازن و احساس زرنگی کنن. خلایق هرچی لایق
شرکت ستیپا چند سال پیش. هنگامی که اشکال درسیستم ترمز داشت با ارسال پیامک. فراخوان داد تارفع نقص فنی شود کلی هم زحمت کشیده الان هم ازمشتریا نقل قول شده تا رفع ایراد کنه.. اما درکارخانهای خارج اگر یک خریدار ایرادی از ماشین پیدا کرد از سوی کارخانه مورد تحسین ویک پاداش هنگفتی تقدیمش مکنند
مشکل اصلی خود ارگان های نظارتی است
سال 97 یک پراید از سایپا خریدم که 40 روز بعد بدهند
بعد از چندین ماه که با زحمت زیاد توانستم یک شکایت در سازمان تعزیزات ثبت کنم، آنقدر ادیت کشیدم که پشیمان شدم