خودروساز ایرانی بهترین ماشین را می تواند تولید کند عمدا نمی خواهد چون هزینه را می خواهد برای خودش کم کند و چند برابر به مردم بفروشد زمانی بنز کلاس E مونتاژ می کرد
باتوجه به اینکه دستمزد کارگران فنی درایران یک دهم کارگر خارجی است و فقط بهره وام بانکی ۲۰درصد بیشتر از اروپا است بهعلت تورم لذا بهتر است تعرفه درایران شبیه آرژانتین یا برزیل به جای ۱۰۰درصد زیر ۳۵درصد باشد تا هم خودروسازان دراین رقابت نابود نشوندوهم مصرف کننده به دلیل حمایت نامعقول مالیات تعرفه ۱۰۰درصدی به خودرو ساز ندهد وکیفیت پایینی دریافت کند
ایران در گشتار مردم خود حرف اول میزند تعرفه واردات بیش از130درصد اسمش گذاشته بخاطر حمایت از تولید داخلی ایران اشغال تولید میکند تولید داخلی فقط بدست مردم برسد به هرقیمتی که کارخانه میخواهد اسمش گذاشته تولید ملی افتخار ملی ماشرم میکنیم ایران همچین تولیداتی دارد دولتی هم نداریم از ملت حمایت کند با کارخانه ها دست به یکی کردند پدر ملت را دراوردند
خودروساز فقط داخل ایران میگه داریم ضرر میدیم ما به ضرر اینها راضی نیستیم.از طرفی همیشه گفتن گرفتن جلوی ضرر در هر زمان منفعت به همراه داره...حالا چه دلیلی داره اینقدر رو کاری که نمیدونیم انجام بدیم پافشاری کنیم..خودرو وارد کنیم با بالاترین تعرفه منطقه 40 درصد...
خودروساز فقط داخل ایران میگه داریم ضرر میدیم ما به ضرر اینها راضی نیستیم.از طرفی همیشه گفتن گرفتن جلوی ضرر در هر زمان منفعت به همراه داره...حالا چه دلیلی داره اینقدر رو کاری که نمیدونیم انجام بدیم پافشاری کنیم..خودرو وارد کنیم با بالاترین تعرفه منطقه 40 درصد...