این اتفاق بدی است امیداست اصلاح بشودواگرمورخاصی بودداوطلبانه بادادن امتیازعمل کنند.شفاف وروشن باشه علتش وبرای افرادبصورت واضح وباصداقت کامل توضیح داده شودوافرادراتوجیه کننداگرچنین شودنقطه ضعف به نقطه قوت تبدیل می شودومردم همکاری می کنند
این انفاقات برای پروازهای چارترمی افتد چون چارتر هیچ باز پرداختی ندارد
این حضرات کهمیگویند دروغه انقدر پول دارند که همیشه سیستمی میخرند
قابل توجهتون که پارسال به خاطر گند داستان چارترها همه پروازها سیستمی شد
اما باز به دلیل گرانی چارتر هم باز شده است
بنده از وقتی برایم این موضوعات اتفاق افتاد دیگر همیشه سیستمی خریدم
جرات ندارند سیستمی اینکار کنند چون شرکت ازشون جریمهمیگبرد
فقط چارتری ها اینگونه است و شرکت خای هواپیمایی بیدرو پیکر
لطف کنند حضرات که میگویند دروغه شماره نلفن و دفتر مرکزی و سازمان اصلی هواپیمایی زاگرس اعلام کنند
بفرمایید بگویید این شرکت دقیقا کجاست
.برای من در پرواز بندر عباس به تهران پیش آمد تا لحظه آخر جلو گیت بودم در ثانیه های اخر یکی از کارمندا به اون یکی گفت فکر نکنم مسافر حاج آقا بیاد بازم به من کارت پرواز ندادند درپیشگاه خدا شهادت دادم و لازم باشد در هر محکمه ای حاضرم شهادت بدهم.
این حرفها همش دروغ است . در تمام پروازها چند صندلی را برای پروازهای ضروری ، مثل بیماران اورژانسی ، مدیران استانی و کشوری ، نیروهای نظامی و انتظامی تا ساعت نزدیک به پرواز خالی نگه میدارند چنانچه از موارد ذکر شده کسی نبود در ساعات پایانی این صندلی ها را در صف رزروها به سایر مشتریان ارائه میدهند.
پاسخ ها
ناشناس
||
۰۰:۳۳ - ۱۴۰۴/۰۱/۰۹
درسته اما گاهی به دلایلی تعداد صندلی های سهمیه و ضروری از نیاز دستگاه های اجرایی بیشتر میشه و اون موقع با طولانیتر کردن بازرسی ورودی به ناچار این کار رو انجام میدند. من خودم یک بار متاسفانه تجربه کردم و دلیلش رو هم به من توضیح دادند.