اینهمه ساله که دیجی کالا خرید میکنیم خانوادگی،ولی خداروشکر تاحالا نشده که یه جنسی رو خراب بفرستن یا مشکلی چیزی داشته باشه،،فقط یه مورد بود واس ادکلن که 60,70%تخفیف زده بود از یک و خوردهای تقریبا شده بود 400تومن منک خریدم ولی بعدش فهمیدم همه جا قیمت اصلی اون ادکلن همون400تومنه..اما تو این چندین سال این اولین چیزی بود که برام بد بود تاحالا هیچ نارضایتی از دیجی کالا نداشتم خوشبختانه.ولی خب بااین حجم از مشتری واقعا باید بفکر مدیریت درستی باشن وگرنه پای رقبای زیادی میاد وسط که هرچند پای رقبا تا یه حدی وسط اومده
باسلام، چندین سال است مشتریشونم،هم خریدخوب داشته ام و هم بد،،،شب عید یه سشوارخریدم،فروشنده از همان برند،اما مدلی پایین ترو ارزانتر(تقلب)و همچنین بدون اقلام همراه(کم فروش)فرستاد...دیجی کالا رسیدگی نکرد، هم اکنون پرونده نزد ۱۲۴ونیز ۱۳۶(سازمان بازرسی قوه قضائیه) مفتوحه..البته بعدازاون هم خرید داشته ام! نمی تونم قضاوت سفید یا سیاهی داشته باشم!!!
من قبلا هم مشتری و هم فروشنده دیجی کالا بودم، کفش و محصولات بهداشتی می فروختم، بخاطر بد عهدی خیلی از مشتری ها و جابه جا کردن کالاهای اصلی با کالاهای معیوب و تقلبی توسط مشتری ها متحمل ضررهای زیادی شدم، از طرفی دیجی کالا بدون بررسی دقیق همیشه حق رو به مشتری ها می داد و تازه مشمول حریمه های نا جوانمردانه نیز شدم!!!
من در سال ۱۴۰۰مشمول ۵۰میلیون جریمه شدم!!!!!!
لیبل کالاهایی که خود دیجی کالا فروشنده هست رنگش سفید، و مرجوعی در اونها به دقت انجام میشه ، اما در مورد کالاهای لیبل نارنجی، فقط حق به مشتری داده می شد.
در یک کلام دیجی کالا فقط فروشنده هاش رو از دست نداد، بلکه با این کار مشتری هاش رو هم از دست داد.
دیجی کالا افتضاحه هنوز پول منو پس نداده و اینکه خودش سر خود یک مقداری را بعنوان عضویت کم کرده و باقی رو هم نداده جنس نداره یک مدت پول مردم و میگیره کاسبی میکنه بعد حاضر نیست پس بده مقداریشو عضویت کم میکنه و مقداریشو میریزه کیف پول که قابل برداشت نیست کاش ببندنش
من مشتری دیجی هستم
دیجی مدیر دلسوز ندارد
من فکر میکنم مدتی است دیجی رها شده
هرشخصی یا سازمانی که مدیر دیجی را مدیریت میکند بی سواد است
مدیر دیجی سعی کن محصولاتت را از محصوات درجه یک پر کن
محصولات بنجل اعتبارت را کاهش داده است