سلیم پورپناهی
|
Germany
|
۲۰:۳۶ - ۱۴۰۴/۰۱/۲۸
۱. چند بار که اعتراض می کنی تنها جوابی که میدن اینه که ما به راننده تذکر دادیم و ما فقط یه رابطیم بین شما و راننده خیلی نمی‌تونیم بیشتر از این ورود کنیم
۲. اسنپ تریپ رزرو کردم خواستم کنسل کنم یه هفته ۱۰ میلیون پول منو نگه داشتن با بهانه های دروغ پس نمی‌دادم تا رسوب پول منو بخورن
۳.اسنپ فود سفارش میدید سوپر مارکتی ها یاد گرفتن جنس خراب یا کم میدن چون می‌دونن ۲ روز دیگه تازه اگر پیگیری کنی اسنپ زنگ میزنه میگه خوب الان که دیگه گذشته انشالله تو خرید بعدی پیگیری می‌کنیم
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۳ - ۱۴۰۴/۰۱/۲۸
اینکه زیر ساخت کشور ،خودرو سازی و ...مشکل دارد به کسب و کارها آسیب می‌زند
اسنپ باعث ایجاد شغل زیادی شده و خانواده هارا نجات داده
اینکه کسی ،راننده ای تخلف کند میبایست جریمه شود ،کما اینکه این موضوع در تاکسیرانی هم هست ،یک استعلام از ۱۳۷ و تاکسیرانی بگیرید ببیند چقدر رانندگان تخلف می‌کنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۳ - ۱۴۰۴/۰۱/۲۸
اگه استپ اینقدر بده خوب سوار نشید و راننده ها هم نرند، اما مسئله توفیقی است اجباری. میفهمید اجباری، نه راننده می خواهد اسنپ کار کند و نه مسافر! پس از این توفیق لذت ببرید و یاد بگیرید همه چیز کامل نیست و گذشت لازم است اگه زندگی بهتر نشد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۰ - ۱۴۰۴/۰۱/۲۸
من حدود دو سال در شهر تنکابن به عنوان سفیر فعالیت می کنم واقعا با کمیسیون ۲۰ درصدری و به تازگی با کسر مالیات ارزش افزوده و کرایه پایین هیچ مقرون به صرفه نیست
مهدی موسوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۷ - ۱۴۰۴/۰۱/۲۸
به جای اینکه مردم(سفیر و مسافر) را در مقابل هم قرار بدید، ۱بار در مورد اینکه چرا کمیسیون اسنپ اینقدر باید زیاد باشه(۲۰٪ !!!!!) صحبت کردید؟؟! مبنای محاسبه ۲۰٪ کمیسیون چی هست؟؟!! چرا در تهران ۱۵٪ هست و در شهرستان ۲۰٪؟!! اگر کمیسیون کمتر باشه راننده ها اینقدر به کنسل کردن سفر اصرار نمیکنن..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۲ - ۱۴۰۴/۰۱/۲۹
چندين ساله به دفعات زياد دارم از اسنپ و تبسي استفاده ميكنم ، در طول اين مدت مشكل خاصي نداشته ام و از همه عزيزان و دست اندر كاران و رانندگان محترم اسنپ و تبسي ممنون و سپاسگذارم ، طبيعتا با اين اوضاع و احوال بد اقتصادي در همه محافل و حتي ميهمانيها غر زدن و ناليدن از مشكلات به رويه اي عادي براي همه ما تبديل شده ، مگه پزشكان محترم كه بنظر بهترين درامد رو دارن از اوضاع و احوال و درامدها و هزينه ها راضين ؟اين گزارش خيلي سياه نمايي و بي انصافي كرده و معلومه كه نويسنده از يك جايي دلش پر بوده و ميخواسته خودشو خالي كنه !
البته هبچ چيز بدون عيب و نقص نيست ، منتهي بايد نقد و انتقاد منصفانه و با در نظر گرقتن همه جوانب باشه و از مدار احترام و انصاف خارج نشه ،
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۳ - ۱۴۰۴/۰۱/۲۹
مقایسه اسنپ با اوبر و لیفت مثل مقایسه پراید با بی ام و یا بنزه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۸ - ۱۴۰۴/۰۱/۲۹
سخت‌گیری‌برای پذیرش رانندگان بی فایده و ناکارآمد است . مهم آموزش قبل و همواره ، و پیگیری ها، نظارت بعد از پذیرش ، کارآمد است.
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۰ - ۱۴۰۴/۰۱/۲۹
من که چندین سال است از اسنپ استفاده میکنم رفتار بدی از رانندگان زحمتکش آن ندیدم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۴ - ۱۴۰۴/۰۱/۲۹
سلام من راننده اسنپ با ۴ سال تجربه در این شرکت و با مدرک کارشناسی نرم افزار و به دلیل اینکه باید مراقب همسر بیمارم باشم مجبورم از این شغل استفاده کنم تا در هر زمان که نیاز باشد در دسترس باشم من فقط یک مثال میزنم تا حالا با هیچ مسافری سر کرایه و شلوغی و ترافیک بحث نکرده ام بارها شده مسافر از بنده شماره حساب گرفته که کرایه را پرداخت می کند ولی نکرده و دست بنده هم به هیچ جا بند نیست دیروز مسافری از سعادت آباد به میدان شوش مظاهری قبول کردم که کرایه رو ۱۳۰ و زمان رسیدن و پایان سفر رو ۴۸ دقیقه بر روی نرم افزار نشان داد من هم سفر را قبول کردم خدا شاهده که دقیقا یک ساعت و پنجاه و هشت دقیقه تو مسیر و ترافیک بودیم خود مسافر از ترافیک نارحت بود و همش ناله میزد ولی من راننده یک کلام حرف نزدم واقعا بریده بودم ولی بازم آن دختر خانم رو مثل دختر خودم تا انتهای مسیر رساندم تازه در انتها داخ کوچه ای مرا برد که واقعا هیچ راننده ای داخ آن کوچه های بارک و تنگ نمیشه ولی من باز هم تا انتهای کوچه که بسیار هم طولانی بود رفتم و حرفی نزدم
نظرات بیشتر