خودروسازان بایدتحت فشارقراردهند تا خودروبی کیفیت با سوخت مصرف پایین تولیدکنند بایدقطعات یدکی ارزان وباکیفیت باشد که مردم توانایی تعمیرداشته باشند همچنین هزینه معاینه فنی بایدکاهش پیداکند
فقط پول لازم دارن مهم نیست این ماشین حتی موتورداشته باشه یانه پول باشه همه چی حله،وگرنه ازنظراسنانداردوکیفیت والودگی ماشین تولیدداخل حتی درکشورافغانستان حق ترددنداره
جریمه معاینه تاکسی های فرسوده وقتی که خود تاکسیرانی هزینه کپسول کاز تاریخ گذشته رانمی دهد ویا وام تعویضخودروی فرسوده نمی دهد عین بی عدالتی است بخصوص در شهرستانها که درآمد این شغل بسیار پایین است
فقط بلد هستید جریمه کنید...من یه پراید 85,دوگانه سوز دارم ومسافر کش هستم رفتم معاینه فنی گفته کپسولات تاریخشون گذشته گفتم کپسول بهم بدهید گفتند 18میلیون بده یه کپسول در ضملنت4سال بهت میدهیم حالا من 20میلیون را از کجا بیارم که فقط یک کپسول 4کیلوی بگیرم وچهارسال بعد تاریخش تموم بشه این چجور قانون هسته معاینه فنی کپسول داره از بازار آزاد گرانتر میدهد ..خداوکیلی بفکر ما باشید
متاسفانه توی ایران گرفتن معاینه فنی برای از بین بردن آلودگی و بالا بردن ایمنی نیست فقط برای گرفتن پول و پر کردن جیب یه عده خاص است شما حساب کنین ۲۰ میلیون ماشین سالی ۴۰۰ هزار تومن چقدر پول جمع میشه و توی جیب چه کسی میره خیلی مهمه
من راننده یک تاکسی فرسوده هستم که توان تعمیرش رو هم ندارم و دولت هم کلا بیخیال تبدیل ب احسن کردن این ماشین ها کرده .من باید چکار کنم .کار نکنم .زن و بچه من گرسنه می مونند .کار کنم که هی جریمه میشم .چکار کنم