کار من قفسه و نردبان ما کارخانه بزرگی نبودیم و نیستیم ولی برای ۱۰۸ نمایندگی خودمون فروش محصولات در دی جی کالا ممنوع و تحریم کردیم .البته عملکرد مسئولین در تبدیل دی جی کالا به مافیای فروشگاه های آنلاین هم قابل توجه دلال پروری .فروش محصولات بی کیفیت ولی ارزان بالا بردن حباب گونه هزینه ریپورتاژ آگهی و خرید بک لینک هم با حضور دی جی کالا شکل گرفت. فروش طلای آنلاین فروش دارو .این درست هر فروشگاه آنلاین بصورت تخصصی در یک رشته کالایی فعالیت کنه.
یه قانون نانوشته هست توی ایران که میگه بازار انحصاری هم خودشو نابود میکنه هم مشتری هاشو
دیجی کالا و دیوار و حالا کم کم اسنپ هم دارن همین کارو میکنن !!
طرفدار هیچ شرکتی نیستم ولی شاید الان ارزش ایرانسل و سایپا رو با تمام بی کیفیتیشون بیشتر درک کنیم.
اجناس دیجیکالا همیشه از فروشگاههای دیگه گرونتره...و مورد دیگه اینکه هرچی جنس زنجل و آشغال هست و ب بالاترین قیمت میفروشند....دیجیکالا باید حذف بشه....واقعا داره ب مردم ضرر میزنه...
دیجی کالا زمانی سقوط کرد که اینقدر غرور برش داشت. که به مناسبت های مختلف به بزرگان دین و مقدسات توهین کرد مثلا توهین به حضرت زهرا در روز زن.
خلاصه : من زیاد خرید کردم و تشویق به خرید کردم ولی حدود دوسال هست یک خرید هم نکردم
ان شاء الله رقبای بهتری وارد بشن چرا که انحصار فساد میاره
دیجی کالا از نیمه دوم سال ۱۴۰۲ به بعد تا همین الان دیگه خیلی خیلی افت کرده اوایل سفارش که میدادم به موقع و حداکثر تا دو روز بعد سفارشم به دستم میرسید ولی این اواخر چندین مرتبه سفارش ثبت کردم که موقع انتخاب روز تحویل دیدم زودترین زمانشون یک هفته بعد هست با کرایه ارسال فضایی بازم گفتم اشکال نداره و سفارش دادم بعد از یکهفته روز قبل از ارسال برام پیامک اومد که بخشی از کالاهای شما موجود نیست تا موجود شدن کالا چند روز دیگه باید منتظر باشی ، قبلا هم چند بار اینجوری اتفاق برام افتاده بود ، تصمیم گرفتم که بعد از روشن شدن تکلیف این سفارشم اصلا دیگه پلتفرم دیجی کالا رو از گوشیم حذف کنم ،
وضعیت اقتصادی نابسامان موجود دامن تمام کسب و کارها را گرفته است و دیجیکالا هم مستثنی نیست. از نظر من همچنان کاملترین منبع جستجو و مقایسهی کالا و کسب اطلاع از تجربیات خریداران و مصرف کنندگان کالا در ایران است. به نظر میرسد این مقاله در جهت نقد نیست و بیشتر قصد تخریب دارد. برای بررسی یک کسب و کار و رضایت مشتریان، نیاز به دادهها و شاخصهای علمی است. صرفاً با انتشار چند تجربه و نظرات منفی نمیتوان کل موضوع را محک زد. من خریدهای زیادی از دیجی کالا داشتهام و نسبت رضایت خوبی در این خریدها حس و تجربه کردهام. صد البته که هر صاحب کسب و کاری باید پاسخگوی شکایات بوده و درصدد رفع اشکالات باشد.
به زودی همین مقاله رو باید برای اسنپ هم بنویسید.
اسنپ که واقعا یک فاجعه تمام عیاره.
هزار تا شاخه و زیرمجموعه، اما تنها به فکر خودش هست.
هزار برابر از دیجی کالا بدتره.
دیجی کالا به یک دلال تبدیل شده به اینصورت که کالای فروشندگان و مغازه دارها را در سایتش تبلیغ می کند و پس از ارسال سفارش به آن فروشگاه حق دلالی خودش را می گیرد و تعهدات سابق خود را مبنی بر تعویض کالا در صورت معیوب بودن را به عناوین مختلف زیر پایش می گذارد و کثرت پرونده های حقوقی علیه این شرکت در مراجع قضایی شگفت انگیز شده