متاسفانه کالای سوپری و گوشتی را بدون خودرو یخچال ار میارن و معمولا اجناس فریزری گرم و آب شده تحویل میدن گوشت فاسد کالای معیوب عدم بازگشت وجه در موعد مقرر کالای اشتباه ، فیک ، قیمت بسیار بالاتر از فروشگاههای سطح شهر و .... همه این موارد بصور مکرر دیده میشود و زنگ خطر دیجی بلند شده
از منظر دیگر نگاه کنیم ظاهرا شما بعنوان رسانه نتوانسته اید نظر دیجی کالا را برای دریافت تبلیغات جلب کنید این مطلب رازده اید که آنها را وادار به همکاری کنید
متاسفانه مدتیه که اجناس معیوب و مشکل دار زیاد شده و من چند بار مرجوع کرده ام. روند مرجوع کردن بی نقص بوده و مشکلی نداشته ولی به هر حال وقت و انرژیم در خرید کالا گرفته شده و با دیدن جنس خراب تو ذوق خودم یا بچه ام خورده. دیجی کالا مثل بامیلو داره تبدیل به آشغال فروش میشه. باید فروشندگان کلاهبردار و دروغ فروش رو به شدت مجازات کنه و از خیر سودرسانی این جور فروشنده ها بگذره.
از عمده ترین دلایل افت کیفیت خدمات دیجی کالا شرایط حاکم بر کشور هست. من خودم حدود چهار سال فروشنده دیجی کالا بودم ولی به دلیل قانون مبارزه با قاچاق هر نوع کالایی که خارجی باشه فروشش ممنوعه حتی یه دونه خلال دندون. به همین دلیل هست که اکثر کالا ها ناموجوده چون فروشنده ای برای اون نیست. انبار دیجی کالا در شهر های جنوبی عملا تعطیله چون عمده فروشندگان این شهر ها کالای خارجی میفروختن. و دلیل دیگه ناکامی دیجی کالا در چند مدت اخیر همونطور که درگزارش اومده این هست که دیجی کالا متوهمانه خودش رو با غولهای فروش بین المللی همسطح میدونست انقدر فروشنده بدون ضابطه جذب کرد که عملا نتونست مدیریتشون کنه فروش اجناس مغایر و تقلبی توسط بعضی از فروشندگان، عدم نظارت دقیق بر فروشندگان به دلیل جذب بدون ضابطه، و شرایط اقتصادی کشور مثل تورم و نوسان نرخ ارز و بالا رفتن هزینه حمل و نقل باعث افت شدید خدمات دیجی کالا شده
یه محصول رو که میگیری 3 روز طول میکشه تا ارسال بشه و وقتی میرسه دستت میبینی که دسته دومه و یا مشکل داره درخواست مرجوعی میزنی و یک روز طول میکشه بگه ببر تحویل بده و 3 روز دیگه طول میکشه تا پول برگشت بدهند خوب این وسط پول از جیب من خریدار رفته و تو حساب دیجی کالا میمونه و تو جیب فروشنده هم تا بعد 7 روز تست نمیره . این وسط کی سود میبره به نظر شما . یه جنس رو با وجود مشکل به چند نفر میفروشند و چندین بار هم مرجوع میشه و فقط وفقط و فقط دیجی کالا سودشو میبره و بس . خیلی بی انصافیه که از انبارشون دسته دوم و با کمی دست کشیدن به جنس دوباره میفرستن واسه نفر دوم
برای 10 قلم خرید دارو باید 10 تا هزینه ارسال بدی که این واقعا مسخره اس قبلا هزینه ارسال همه سفارشات یکی بود ولی یه دو سالی هست که به این شکل شده قبلا من همه خریدم رو از دیجی کالاسفارش میدادم ولی به مرور به جای اینکه شرایط خرید رو بهتر کنن تازه بدترو بدتر شد از هر لحاظ
من یک لنز دوربین میخواستم از دیجی کالا بخرم تو سایتش نوشته بود ضمانت بهترین قیمت. از جایی دیگه تو تهران ارزونتر خریدم با ضمانت. همان کالا همان کیفیت . دیجی کالا گرونتر می فروخت. هرجایی هم از قیمت لنزها کامنت میگذاشتم کادر قیمت در کامنت حذف حذف میشد.
منم خرید میکنم زیاد از میخ تا تلویزیون خریدم هر موقع ناراضی بودم زنگ زدم ومرجوع کردم خب مگه مجبورین خرید نکنین اگه اینقدر بده که اینقدرام نیست همینکه از ریز نرین قطعه لوازم تا ماشین سواری داره ومخصوص نظرات که باید حتمی با حوصله و تعداد بالا برای خرید خوب بخونین کم چیزی نیست تو این مملکت که قسم میخورن وآشغال میندازن به مشتری