سلام متاسفانه یه نیم بوت خریدم،خدا شاهده فقط ۳ دقیقه باهاش راه رفتم دهنش باز شد ،یه مدت گذاشتم تو جاکفشی تعمیرش بدم بکنند کلا رنگ مشکی تبدیل به رنگ متمایل به سفیدشد،رنگش رفت انداختم دور،جالبه چهار بار آژانس گرفتم رفتم پست تا سرانجام خودم از داخل مرسولات پیداش کردم،چون با کد مرسوله پیگیر بودم به مقصد رسیده بود اما تحویل نمیداد
بنده از سال ۹۳ مشتری دیجی کالا بودم و تقریبا تمام خریدای ریز و درشت از گیرسر و جوراب تا موبایل و دوچرخه ازش خریداری میکردم ولی الان حدود ۲ ساله چندتا خرید کردم به شدت پشیمان شدم کالارو سالم و بدون دره ای نقص مرجوع زدم به دلیل عدم مطابقت سایز بعد از ۲ هفته جعبه اشو پاره کردن گفتن قبول نمیکنیم بعدم از ۱۰ بار پیگیری ۱ ماه بعد همونو اوردن برام بعد دوباره چندتا خرید کردم بعد رفتم از گنجه تحویل گرفتم جعبه بزرگ باز کردم دیدم از چندین قلم فقط ۱ قلن داخلشه بعدم زدن کلیه کالاها تحویل مشتری شده!!بعد از کلی پیگیری بعد از چند هفته گفتن اشتباه شده منم مجبور شدم صدتا تلفن بزنم تا پولمو برگردونن
قبلا که دیجی کالا خودش کالا میفرستاد خوب بود الان فروشنده ها آشعالشونو میفرستن اصلا بدرد نمیخوره هم گرونتر میشه هم هزینه ارسالش خیلی زیاده کلا دیگه ارزش نداره
عرض ادب و احترام
اخیراً پیک دیجی کالا قدرت و نفوذش از خریدار بیشتر شده و الکی و سر از خود از گزینه عدم پاسخگویی مشتری استفاده میکنن، کارشناس های دیجی کالا هم هیچ پیگیری انجام نمیدن و اصلا اهمیتی نداره براشون.
من سالها از دیجی خرید میکردم اما پشتیبانی بسیار وقیح شدن،قیمتها بسیار غیر عرف،،ارسال کالای مورد دار بقیه برای شما نمونه ای از غیر حرفه ای شدن و سقوط دیجی کالاس
دیجیکالا واقعا برای مشتریان هیچ ارزشی قائل نیست. بار ها شده که ارسال نشده و خودم باید برم تحویل بگیرم. بسته بندی بسیار بد است و ارسال خیلی تاخیر دارد. از تمام فروشگاه های دیگه هم قیمت بیشتری داره.
یکی از بزرگترین استارت آپ ها و قابل اطمینان ترین فروشگاه برای خرید آنلاین دیجیکالا ایت، خیلی کالاهایی که اصلا تو مغازه ها پیدا نمیشه و یا خیلی گرون باید بخری به راحتی از دیجی کالا تهیه میکنی، لطفا تخریب نکنید
من که از ریخت و قیافه عوامل دیجیکالا همخوشم نمیاد.چنتا عکس از عوامل دیدم اصلا از طرز پوشش شون خوشم نیومد. فکر کردن میتونن ادای خارجی هارو در بیارن. اینجا ایران هست و باید ایرانی منش بود.