آخه چرابایدبه یک فرد دوتاکارمهم واگذارشود این شغل های باارزش رومی خوان بین خودشون داشته باشن ولی الان یه کارگربخواددوتاجاکاربکنه میگن ازهمه چیزمحروم هست چراچون دوتاشون داره واقعاکه ازدست این مسئولین....
این وزرات خانه برای یک خانم خیلی سخت هست چون در واقع دو وزارت هست که باهم ادغام شدند در کشور ما درسته یه سیری پست های سنگین به خانم ها واگذار نمیشه دلیلش این نیست که بین زن ومردم در ایران فرق میزارنند بخاطر ضعیف بودن بدنی که خدا آفریده نسبت به توانایشان کار کنند.
وقتی به جای اینکه مفتون و مجذوب این باشیم که متخصص متعهد کیست و کجاست؟ مفتون و مجذوب این هستیم که پز بدهیم که بگویند در آزادی زن و حقوق زن از دنیا عقب نیستیم ، بهتر از این نمیشه.
سلام زنجیره حمل و نقل ترکیبی و بنادر و گمرک در راس آن وزارت راه مقصر هستند چون از این رهگذر بدنبال منافع ملی و مصالح کشور نیستند.
اولا چرا حمل یکسره به بنادر خشک برنامه ریزی شده صورت نمی گیرد، یکماه است ترامپ تهدید به گزینه نظامی نموده بدیهی است باید بنادر تخلیه می گردید.
دوم محوطه های بنادر در اجاره چه کسانی است که در دپوسازی و انبارداری و تخلیه بارگیری با زمان خواب هرچه بیشتر کالای صادراتی و واردات ذینفع هستند.
سوم چرا برای انتفاع بخش کارگزاری حمل و نقل جاده ای در حتی حمل یکسره با کانتین مبداء بارنامه برگشت خالی از بار کانتین را هم در بندرعباس می نویسند تا تردد کامیونها به بندر دو برابر گردد و این کانتینرها را در گمرکات مراکز استهانها تخیله نمی گردد تا کالای صادراتی از مبداء تولید کشور بارگیری گردد و بیاید اداره بندر اکنون یک کامیون کانتینر خالی را برمیگرداند و دیگری محموله صادراتی که داخل همین انباره دوباره بارگیری گردد و منافع بیشتری نصیب شرکتهای حمل و نقل، سازمان حمل و نقل و این محوطه ها و البته گمرک بابت انبارهای عمومی ، تخلیه بارگیریهای مکر... درصد کارگری.. گردد.
باید منافع و مصالح را بر اساس استاندارد سازی و تفکیک و کاربردهای حمل یکسره، استریپ و ترانشیت شفاف گردد تا این رانتها حذف شود