نزدیک به یک ماه است که روغن گیربکس ندارد و از طرف دیگر نمیتوانیم در بازار روغن گیربکس تهیه کنیم چون ماشین از گارانتی می افتد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
با سلام و عرض ادب
دقیقا این خودرو ساز مدت چهار ماه است پول را دریافت لکن از تحویل آن استنکاف میکند و کارمندان آن هم با بی ادبی رفتار و گوشی را قطع میکنند چه کسی جواب ما را باید بدهد
پاسخ ها
ناشناس
||
۲۰:۵۲ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۹
کراما کاتبین جوابتون رو میده
ناشناس
||
۲۰:۵۲ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۹
گردن کلفتیه دیگه تو این مملکت خوب جواب میده
ناشناس
||
۲۰:۵۳ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۹
ادب قبل از ثبت نام و بعد از ثبت نام با همدیگه ۱۸۰ درجه اختلاف فاز داره
الان چهارماهه که منتظرم نمایندگی یک سپر عقب به من تحویل بدهد. نه تنها در تحویل خودرو تاخیر دارند بلکه در خدمات پس از فروش هم وضع همین است. اگر هم پیگیری قانونی کنیم بعد از مدتها دوندگی و صرف هزینه های وکیل و دادگاه نهایتا جریمه ناچیزی متوجه شرکت خواهد شد. حتی در مواردی مانند افشای اطلاعات شخصی افراد به دلیل سهل انگاری بانک ها یا شرکت های تاکسی اینترنتی هم جرایم کوچک است ولی در مقیاس وسیع به وقوع پیوسته. لذا برای تک تک اشخاص صرفه ندارد که دنبال حق و حقوق خود بروند. مدعی العموم هم که این موارد را اصلا نمی بیند. لازم است قانونی تدوین شود که برای تخلفات کوچک که در تعداد زیاد انجام می شود، مجازاتهایی متناسب با کثرت جرم وضع شود.
پاسخ ها
ناشناس
||
۲۰:۵۴ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۹
هدمات پس از فروش که دیگه اصلا نگو. زیر صفره
ناشناس
||
۲۰:۵۵ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۹
کوچکترین اتفاق برای ماشین بیفته باید اوراقش کنی و قطعه فروشی بزنی
ناشناس
||
۲۰:۵۶ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۹
هر کی ماشین چینی میخره باید خودش رو برای سختیهای روزگار آماده بکنه
ناشناس
||
۲۰:۵۷ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۹
مشتریها تو مدیران خودرو یعنی طعمه هایی که باید خورده شوند
حمایت از مصرف کنندگان خیلی اسم عالی هست اما به نفع خودرو سازان اینا از منو تو حق سکوت نمیگیرند که من و تو های خیلی زیادی هست و کارخونه ای که مد نظرشون خیلی آسون نشونه میگیرن