ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۸ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۷
آخریش از همه بهتر بود نظرم من هم همینه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۰ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۷
من دلم لک زده ببینم تکلیف خودرو چی میشه،آیا رانت سیستم از قبل خودرو تحت تأثیر یرانه ها قرار می گیرد یا خیر؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۸ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۷
به نظرم اين هم نوعي سياست است اگر مردم خاطرشان باشد در خصوص سهميه بندي بنزين هم به نوعي از اين سياست استفاده شده ، يك شبه بنزين سهميه بندي شد و در عرض چند سال از ميزان سهميه كم شد و مردم به خريد آزاد بنزين با قيمت 450 تومان راضي در راضي هستند و شدند و حالا از خدايشان هست كه همين 60 ليتر سهميه را هم نگيرند اما بنزين با ليتري 450 تومان در ماه عرضه شود و به 700 يا ليتري1000 نرسد ، عزيزان اين هدفمند كردن رايانه ها و اين به ظاهر التهاب موجود در جامعه هم به نوعي آداپته كردن مردم است . خواهشمندم درج نمائيد .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۵ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۷
مثل اینکه خدا شما را آفریده تا فقط ایرادهای بی خود بگیرید خدا به فریاد خانمتان برسد
رضا
|
United States of America
|
۱۰:۱۶ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۷
حقوق كارمندان اول سال 25000 تومان اضافه شد و رفت تا سال بعد ولي كرايه اتوبوس 7 برابر و تاكسيها كه چندين مرتبه گران كردند و در تابستان هم هزينه اجاره ها رفت بالا و... در نتيجه ما قشر كارمند هر روز فقيرتر از ديروز!!1
علی اکبر قاسمی زاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۳ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۷
اخر ما متوجه نشدیم جگونه امکان دارد بخش دولتی قیمتهایش را افزایش دهد و سایر بخشها قیمتهایشان را ثابت و یا کاهش دهند تا حالا جنین مدل اقتصادی ارایه نشده است - امیدوارم کسی به این سوال به صورت علمی پاسخ دهد