بهزاد اول
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۳ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۱
کاش سهم ما را در بدوش کشیدن این بار سقوط مینوشتی و مقایسه می کردی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۵ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۱
پس هواپیمایی که رو خلیج فارس زدن چی بود؟
ناشناس
|
Netherlands
|
۰۹:۳۰ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۱
و آمار توپولوف ها؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۵ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۱
همه ي اينها رو نوشتي اما اشاره نكردي كه علت اصلي اكثر حادثه هاي هوايي ايران " كمبود يا نبود قطعات " است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۱
نویسنده عزیز هواپیمای بوئینگ از امن ترین هواپیماهای دنیا محسوب می شوند و برعکس آن انواع روسی از بدترین آنها. کشور ما قبل از انقلاب دارای ناوگانی از هواپیماهای بوئینگ نو یعنی بهترین هواپیماهای دنیا بود اما پس از انقلاب هواپیماهای روسی وارد ناوگان حمل مسافر شد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۶ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۱
کاش مقایسه ای هم بین بوئینگ و توپولف میگذاشتید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۹ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۱
پس در بهترین حالت، ساخت هواپیمای سقوط کرده مربوط به 27 سال پیش بوده است!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۵ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۱
به نظر می رسد اصلی ترین عامل در سقوط هواپیما در ایران عامل انسانی باشد چه طور که در اکثر سازمانها و ادارات ما نیز عامل اصلی خطاها عامل انسانی است و این عامل از دو بعد قابل طرح است:
اولین و مهمترین بعد این است که در انتخاب افراد معیار اصلی آشنا و فامیل بودن و به عبارتی پارتی بازی است. نیروها با معیارهای شایستگی انتخاب نمی شوند و می شود همین. لذا باید سیستم جذب نیرو در کشور به کل باید متحول شود. ثانیا آموزشهای لازم و کافی به نیروهای انسانی داده نمی شود.
چرا در کشور های دیگر عامل انسانی به این اندازه اشتباه نمی کند!