جرات راننده خوب بود ولی سه اشکال عمده وجود داره اول اینکه بیش از یک محور به این صورت پیچیدن فشار زیادی رو به محورها وارد میکنه دوم همین فشار روی محورها به لاستیکها هم وارد میشه و باعث سایش اونا میشه سوم اینکه بعضیهای دیگه کم ظرفیت هستند و ممکنه باسایر انواع تریلرها این آزمایش رو بکنن و خطر ساز بشوند
اين كار اصلا كار سختي نيست من راننده اي رو ميشناسم كه با تريلي هوو تو اتوبان به اون بزرگي از پشت زد به يه اتوبوس و 28نفر درجا كشت بعد چپ شد رو يه پرايد و 3نفر ديگه هم اونجا به گ؟؟؟؟داد
احتمالا این اقا صاحب ماشین نیست وگرنه دلش به حال لاستیک های جفت 1.5میلیونی محورهای عقب می سوخت. ثانیا از راننده های تریلی میشه پرسید که قیچی کردن تریلی محورها رو کج مکنه
اصلا و ابدا اینجا خونه ام نیست ضمنا مثل اینکه شما معنی فرمان هیدرولیک رو نمی دونید هیچ کار مهمی نکردم رانندگی با ماشین سنگین هیدرو از رانندگی با پراید معمولی راحتتر است باور نداری بیا بشین ببین