محمد ص
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۳۰
لطفاً برای جان مردم یکم ارزش قائل باشد همه چیز سود و پول نیست آخرتی هم وجود دارد چه بسا اگر این کارخانه ماشین های استاندارد تولید میکردن الان خیلی ها زنده بودن
ناشناس
|
Germany
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۳۰
حالا ديگه همه چيزمون استاندارده ؛فقط مونده وانت پيكان؟
بابا كمتر گير بديد
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۳۰
باسلام
براي دوستاني كه حداقل شناخت از مسائل ايمني ندارند عرض نمايم وانت پيكان از نظر تصادف از بغل و جلو وضعيت بسيار بهتري از پرايد و تاحدودي بهتر از پژو مي باشد از طرفي با اقداماتي مي توان تا 50درصد آن را بهبود داد كه توسط ايرانخودرو در حال مطالعه است شايد مهمترين ايراد آن كوچك بودن كابين آن براي نصب ايربك است كه با اقداماتي مي توان فضاي كابين را افزايش داد بنابراين محصولي ايمن (نصب abs-ايربك و ايموبلايزر )با قيمت بسيار پايين تحويل مشتري مي باشد و چرخ صنعت كشور نيز رونق مي يابد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۳۰
شمایی که آشنایی داری...

بدنه ایمن به بدنه ای میگن که توانایی جذب انرژی را داشته باشه و در تصادفات جمع شود! (مثل 206) و زمانه که انرژی به اتاق میرسد ناچارا انرژی را به سرنشین انتقال دهد (بر خلاف پراید که تا آخر جذب میکنه مچاله میشه) پیکان وانت انرژی را مستقیما به سرنشین متقل میکنه! و یا مثلا در پژو (و سمند) فرمان به صورت مارپیچ به جعبه فرمان میرسد تا در زمان تصادف فرمان تو سینه راننده نره! (در ماشین های پیشرفته از فرمان تلسکوپی استفاده میشود) اما در پیکان میله فرمان کاملا مستقیم به جعبه قرمان متصل است !!! حتی صندلی راننده اندکی جابجا نمیشود ! کجای این خودرو ایمن است ؟!
سید عادل میراحمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۳۰
وانت ونیسان سوخت مصرفی ان دو را حساب به علاوه کدام حمل بار بیشتر وبهتر انجام میدهند از تعداد ماشین کاسته در ضمن ترافیک روان داریم اگه با پیشرفت محصولات و تولیدی همراه باشیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۳۰
از آنجا كه اينجانب در سالن وانت كار مي كنم اين سوال براي من مطرح ميشود اگر وانت غير استاندارد ميباشد در سال چند بار شاهد تصادف شديد از اي ماشين هستيم چرا مسولين راهور سراغ شركت سايپا براي محصول پرايد نميروند با اين همه كشته در سال
مهندس ایران خودرو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۳۰
هر یک و نیم دقیقه در ایران یک پیکان وانت تولید میشه و فقط 100 متر تست میشه و تا به امروز تست تصادف نشده من متاسفم... برای ایران خودرو فقط به خاطر این محصول
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۳۰
از چي دفاع مي‌كنه آخه؟ مگه ايران خودرو واسه خودته؟؟ ايران خودرو و سايپا هر دو يه ....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۳۰
ما هیچ مجوزی مبنی بر استاندارد بودن خودروی وانت پیکان نداده ایم و همچنان این خودرو از نظر سازمان غیر استاندارد می باشند.اما افسوس که هیئت دولت همواره مقابله سازمان را با خودروسازان به چالش کشیده است
پاسخ ها
نادر
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۲
مشکل اصلی سازمانهای نظارتی دولتی مانند استاندارد، محیط زیست و بهداشت همین عدم استقلال کارشناسی آنها به دلیل لزوم تبعیت از دستورات مقامات مافوق است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۳۰
آخه ایران خودرو عزیز ، تو که زحمت می کشی و ماشین درست می کنی چرا ماشینت با کیفیت نمی سازی . مگه چقدر سود می خواد گیرت بیاد و با چه قیمتی.
مهربون
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۳۰
داداش من چند ماه پیش ایران خودرو کارآموزی بودم مثل بارون داشت وانت تولید میکرد میفرستاد تبریز , حتی تو قسمت تولید تندر هم 70% خودروها وانت بود
نظرات بیشتر