رامین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۴
سلام
من خودم از افراد تیم امداد و نجات کوهستان هلال احمر هستم،متاسفانه در چند سال اخیر عوض برگزاری دوره های آموزشی و تهیه ست های نجات تخصصی مدیران محترم جمعیت های هلال احمر استان ها اقدام به برگزاری اردوهای تبلیغاتی برای خودشون می کنن، نمیخوام نام این دست اردو ها رو ببرم چون مطابق همیشه متنم انتشار پیدا نمیکنه!!
اما در درجه اول بی لیاغتی مسئولین مربوط به امداد و نجات و ورود یک عده امداد گر بی مسئولیت و بی تجربه به صرف پارتی بازی به این سازمان هاست.
وقتی حتی یکی از مدیران سازمان امداد نجات استان من حتی فرق بین باند پانسمان و گاز استریل رو نمیدانند باید چه کرد.......
فتانه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۴
مرسی
بی نام
|
Netherlands
|
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۴
افتضاحه - افتضاحه - افتضاحه حتی یه خبر تو تلویزیون نشون نداد- دریغ از یه واکنش منطقی از مسئولین مربوطه ! با توجه به اینکه برج کنترل بندر شهید رجایی کلیه اتفاقات و تماس ها رو ( مخصوصآ اینگونه حوادث و درخواست ها رو ) در لحظه ثبت میکنه، پیشنهاد میکنم از لحظه ای که ناخدای این اتوبوس دریایی اعلام خطر کرده ( اعلام پیغام مِید ِی ) و با توجه به اینکه کانال 16 برای سایر شناور های منطقه و حتی کشتی های عبوری خارجی قابل شنیدنه و ساعت و زمان درخواست کمکِ ناخدا رو مشخص میکنه تا زمانی که یدک کش ناجی !! به کمک این شناور رفته رو دربیارین. بعد ببینید چقد زمان، شناور ناجی کنار این شناور ِ در حال غرق شدن بدون اینکه اقدام موثری انجام بده ایستاده و فقط نظاره کرده !! مگه امکان داره به مسافر در حال غرق شدن بگیم بپر تو آب ما میگیریمت و اونم نپره و ما هم بگیم حالا که نمیپری پس غرق شدنت با خودت. ما رفتیم بای بای ؟؟؟!!!!! پس فقط بلدیم مانور بزاریم تو حوضچه بندر دو تا آتیش خاموش کنیم عکسشم بزاریم تو مجله دریایی و به خودمون بگیم به به چه چه ؟؟!! ادعامونم این باشه که مثلآ حوادث واقعی هم به همین اندازه بچه گانست ؟؟!! جناب آقای صفایی عزیز مدیریت محترم بندر رجایی، مگه میشه هوا طوفانی باشه و بندر اجازه تردد به شناور نده و اون وقت ناخدای یه اتوبوس دریایی مسافری بتونه ( نه اینکه اجازه داشته باشه ) تکرار میکنم، بتونه ، مسافر سوار کنه و از اسکله جدا بشه ؟؟!! اصلآ مگه برج کنترل و یا گارد دریایی اجازه میده اون شناور از حوضچه خارج بشه ؟؟ اصلآ مگر نه اینکه مجوز خروج شناورُ بندر باید صادر کنه ؟ و اگه نباشه این مجوز شناور نمیتونه از اسکله جدا بشه. ( البته من نمیدونم با توجه به سایز این شناور، نیاز به پورت کلیرنس یا همون مجوز خروجی داشته یا نه آخه میدونید بنادر ما هر کدوم یه قانون مربوط به خودشون و دارند ماشالله ) برادر عزیز و جوان ِ من ممکنه این حرفا برای یه عده نا آشنا ، منطقی جلوه کنه ولی قربانت گردم آخه دیگه ......... البته که من درون شرایط اونجا نبودم که بخوام بگم اگه فلان میشد بسیار نمیشد و ... ولی اگه مسئولین محترم در مواقع نیاز در دسترس باشند. اگه مسئولین محترم از پرسنل امداد و نجات موکدآ "میخواستند" و اگر مسئولین محترم بر امر امداد و نجات نظارت لحظه ای میداشتند و امور رو تا لحظه آخر مونیتور میکردند شاید . . . کلیه نوشت های بالا دلیل براین نیست که اگه فلان میشد الان این بندگان خدا زنده می بودند ولی حداقل مدیران محترم "اداره کّل بنادر و دریانوردی استان هرمز گان" الان سینه شون و سپر میکردن و اعتماد به نفس گزارش لحظه به لحظه و هر آنچه که انجام دادند رو به اطلاع مردم میرساندند. درون صورت شاید کمی با وجدان راحت تری به خونه شون بر میگشتند. یادم نره از کلیه بچه هایی که سعی کردن با خلوص نیت هر آنچه که میتونن انجام بدن ( ولی دستشون بسته بود ) تشکر کنم. یا حق
دانشجوی در هرمز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۴
اقا من قبلا هم در وبلاگ شخصی خودم این هشدار رو به مسولین استان دادم حتی با ریس دانشگاه هم که یک فرد علمی هست صحبت کردم ولی کو گوش شنوا
rasouli
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۴
تنهاراه خلاص شدن ازاین معظل روی آوردن به کشتیهای تندروجدیداست که شرکت مدکندآلودرقشم باتجهیزات روزدنیاداردتولیدمیکند.ولی متاسفانه همین مدیران تعاونیهاازآن استقبال چندانی نمی کنند.
هومن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۴
من همیشه فکر میکنم ایران بهشت مدیران است.
چون نه مردم حقوق خودرامیدانند ونه دستگاههای نظارتی از آنها درباره حقوق مردم بازخواست میکنند.
دراین مورد اگر حتی یک کشور آفریقایی محروم هم بوذ مدیرکل بنادر ودریانوردی استان استاندار وفرماندار ضمن عذرخواهی استعفا داده ودر مقابل سیستم قضایی میبایست پاسخگو باشند.
ناشناس
|
Hong Kong
|
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۴
حادثه کشتی کوشا-1 را که هنوز به خاطر دارید؟ آیا می دانید اگر نزدیک عسلویه نبودند و قایق های نزدیک به آنها کمک نکرده بودند همه سرنشینان غرق می شدند؟ اما در اخبار شنیدیم با کمک بالگردهای....
مم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۴
این هم از برکات سهمیه بندی سوخت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۴
حرف اقای خلیل قنبری رو من هم تایید میکنم
این طور که شما نوشتید نیست تابناک جون
یه زنگی به اقای قنبری یزنید و با اون مصاحبه کنید
من از نزدیک ماجرا رو دیدم
کشیده خوردن ناخدا رو هم دیدم
با اینکه اسکله تعطیل بود ولی از اسکله برای نجات اعزام شدند
این اتوبوس دریایی بدون مجوز راه افتاده بود
حالا چی تو این اتوبوس دریایی داشتن خدا میدونه که غیر قانونی رته افتادن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۴
لطفاً تصويري از اتوبوس دريايي غرق شده به مردم نشان بدهيد كه مشخص شود مردم به چه تجهيزاتي قانع هستند.
نظرات بیشتر