هر چقدر كه ايران در زمينه هاي علمي ديگه مثل پزشكي، فيزيك، هوا فضا و ... پيشرفت داشته اما در زمينه خودروسازي توفيق چنداني نداشته و بيشتر مونتاژ كاره تا خودروساز و چنانچه خودرويي رو ارائه كنه خيلي دلچسب و زيبا و با كيفيت نيست و نمي تونه با خودروهاي سطح متوسط خارجيش هم رقابت كنه... سوال من اينه ما كه اين همه نخبه و جوان خوش فكر توي كشور داريم چرا حاضر نيستيم يا نتونستيم و يا توفيق چنداني در زمينه ساخت و طراحي خودروهاي شيك و با كيفيت نداشتيم.. آيا وقتش نرسيده كه نگاهمون رو تغيير بديم و كمي هم به توسعه و كيفيت تمركز كنيم نه صرفاً سود... ما از نظر فكر و ذوق هيچ چيزي از كره ايها و چيني ها و ... كم نداريم اگه واقعاً بخوايم.
روابط تجاری جدید شرکتهای خوررو سازی با شرکتهای آمریکا نباید در تحت تاثیر قراردادهای قبلی قرار بگیرد چوت شرکت آمریکایی شرایط شرکت را بررسی کرده و باآن قرارداد همکاری بسته اند از این شرکتها نیسان و دوو و پژو میشه در دادگاههای بین الملی شکایت کردو غرامت گرفت
من یک دانشجو ارشد متاهل هستم.
اول زندگیم هست.
هم کار می کنم هم درس می خونم.
تو این حدود یکسالی که ازدواج کردم از نظر مادی سختی کم نبوده.
اما می خوام با تمام این شرایط به عنوان یه جوون مسلمون ایرانی بگم که تا آخرش ایستادم.
این مبارزه رو باید تا آخرین توانمون ادامه بدیم
خدا با ماست
ومکروا و مکرالله و الله خیرالماکرین...
کیفیت و خدمات خوب بدن - خداییش پیکان سوار می شیم . این عروسک های بزک دوزک کرده خارجی رو هم می دیم اوراقی . اگه امنیت و کیفیت و خدماتش خوب باشه ، خب آدم ماشین داخلی سوار می شه . ماشین خارجی سوار شدن پرستیژش خوبه اما مثل پوشیدن لباس عاریه ای می مونه .